Gå til innhold

Det dyreste du har blitt frastjålet


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På Norway Cup er det bare pakkiser som stjeler ting til jenter som de møter.

 

(Ja, dette sier jeg på grunnlag at det var noen PAKKISER som stjal masse jakker til noen venninner av meg)

8234519[/snapback]

Sorry for OT, men en kompis av meg ble slått ned på NC i fjor sommer...De tok mobilen og lommeboken hans... Og matkortet (Gratis mat) ^^

Endret av LasH
Lenke til kommentar
Forstår ikke at folk kan være så jævla teite å stjele hele tiden! Buster jeg noen som stjeler, så smeller det.  Det er visst eneste løsningen!

8233880[/snapback]

 

Det er fordi man trenger penger for å overleve i vårt samfunn og siden man har lite penger ser folk stjeling som en enkel utvei for å få penger.

 

Vi kan altså skylde ossen samfunnet er bygget opp med fattigdom og det der at folk stjeler. Hvis alle hadde hatt det bra eller mer likegyldig (ikke kommunistisk) hadde det vært færre som hadde stjelt tror jeg.

Lenke til kommentar

OT: Stjeling har eksistert siden den dagen det kom noe man kunne stjele, er faktisk utrolig mange som stjeler og svindler i dag, mer en det man aner.

Har du jobba i butikk/bensin stasjon kan du se hvor mange rasstap folk som prøver å svindle deg.

 

Det helt utrolige er at de ønsker seg kriminelle for en veldig lav sum, merklig at de ikke tenker over det. tenk om de blir annmeldt og tatt for å ha stjålet en mobil, ja det var jo latterlig å få noe på rullebladet sitt for noe så lite.

Lenke til kommentar

Låste ikke sykkelen min EN gang, og den ble tatt. Heldigvis avr det bare et fjortisfjols som er for lat til å gå 300 meter til butikken (de er like late alle sammen :p Hvertfall de 30 jeg vet om) så jeg fant den igjen da jeg gikk hjemover. Pleier ikke å banke folk, men skal det smelle EN gang blir det hvis jeg får fatt i noen som prøver å rappe sykkelen min. Ble nok lettere å telle antall intakte ribbein enn de brukne da ^^

 

Eneste av verdi jeg har blitt frastjålet for godt er en 128mb pendrive (den var verdt snaue 400 den gangen). Kunne ikke bevise at det var den kameraten som hadde tatt den, men plutselig hadde han en som var eksakt lik. Hmmmm.

 

Hevnen får jeg når han skal kjøpe PC med vapochill :p Tar han minst 2 år å spare til det der, og han vet null om kondens - og gidder aldri lese bruksanvisninger. Skal le RÅTT når han kortslutter utstyr til 20 lapper HAHA! :p

Lenke til kommentar

Tja hvor skal jeg begynne..

 

Bor rett i utkanten av oslo, så det kommer mange langfingra folk hit også tar med seg tyvgodset tilbake til byen...

 

Har hatt innbrudd i biler tre ganger på to år..

 

- Innbrudd i golf: ca 20k, de tok stereoen og alt løst, men lot bilen stå.

 

- Innbrudd i BMW: ca 30k, tok annlegg og ødela bilen for en betydelig sum. Bilen var parkert i belyst og overvåka garasje. Lot bilen stå.

 

- Innbrudd i Sierra: ca 10k, stakk av med bilstereo.. Lot bilen stå.

 

Nå har jeg gitt opp å ha bilstereo i bilen, selv om det er en lidenskap.

 

Kan legge til at alle saker ble henlagt og jeg fikk ingenting igjen på forsikring da jeg bare hadde ansvar.. Er dyrt å ha bil og være student.. :cry:

Endret av AnDtHo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...