Gå til innhold

Det dyreste du har blitt frastjålet


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble frastjålet en minidisc spiller med verdi 1000 kr.

Solgte den på qxl, krevde forskuddsbetaling, fikk screenshot av kvittering i nettbanken hans, sendte spilleren og fant ut at fyren hadde trukket betalingen.

 

Husker ikke om jeg fikk pengene ut av han eller ikke.

 

Opplevde det samme med en på bruktmarkedet her for noen år siden også.

Sendte han 32MB EDO ram :dribble: som jeg ikke fikk betalt for. Etter en liten mail om hvor tragisk det er å gjøre seg til kjeltring for 250kr, kom pengene på konto.

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar

En 50-lapp i kantina på skolen for ca. 2 uker siden.. :realmad:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Grunnen til at det var så surt var at jeg skulle bruke de pengene på Wii points, for å kjøpe Zelda, aLttP :cry:

 

Ellers kan jeg jo nevne utallige busskort, og diverse småpenger.. Og ikke minst disc 3 av Simpsons Sesong 6.. Der var favorittepisoden min, også :cry:.. Jeg er fortsatt pissed for den der -_-

 

Er bare småting, men blir det mange nok av dem er det kjedelig..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Har egentlig aldri blitt frastjålet noe mer enn et busskort og noe lommerusk.

Tyveriet for dette ble anmeldt og jeg fikk iallefall et nytt busskort ;)

Jeg visste hvem som stjal men på denne skolen jeg gikk var det ikke konsekvenser om man gjorde det noe. Kastet du snøball ja da fikk du pakke sekken og gå for dagen, stjal du ble tatt på fersken så var det greit. Fyfan jeg bli kvalm.

 

Ser jeg forøvrig noen stjele noe ala en sykkel IRL da kommer jeg tenne på alle 50 plugger.. Hater virkelig tyveri!

Lenke til kommentar
På Norway Cup er det bare pakkiser som stjeler ting til jenter som de møter.

 

(Ja, dette sier jeg på grunnlag at det var noen PAKKISER som stjal masse jakker til noen venninner av meg)

8234519[/snapback]

Sorry for OT, men en kompis av meg ble slått ned på NC i fjor sommer...De tok mobilen og lommeboken hans... Og matkortet (Gratis mat) ^^

8239861[/snapback]

 

 

Herregud, synes at det er tragisk at stygge 'pakkiser' tar ting fra andre. Men hallo, jeg er pakistaner selv, ikke av den 'røffe' typen, men i bunn og grunn er jeg en Pakistaner.

Det er NOEN Pakistanere som stjeler, men ikke alle. Hater selv pakistanere som tror de er noe :ermm:....

 

Kanskje ikke stereotypen av en Pakistaner her, skiller meg litt ut enn de andre ungdommene. Har mer interesse for IT enn å 'henge' rundt i byen for å si det slik :).

 

Men ikke klassifiser pakistanere som tyver er du snill, har aldri stjålet noe selv, så jeg føler meg litt truffet når du sier "pakkiser". Det er en LITEN del som stjeler, la dem brenne i helvete. Herregud, de klarte å ta matkortet ditt? Hvis det evt. hadde vært meg, så hadde jeg nok tatt hevn :innocent:. Ikke bli lurt av hvem de kjenner osv, de er noen pingler alle sammen.

 

Skulle bare rette på det med klassifiseringen av Pakistanere. Men men, vær på vakt i neste NC. Er da vel ikke all verden å forsvare seg selv? :ohmy::innocent:.

Men jeg konkluderer med at alle personer som gjør dette, burde blitt buret inn eller no'. :thumbup::yes:

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar

Jeg ble rundtstjålet en gang jeg var på omvisning i nidarosdomen. Som den late jævel jeg er satte jeg sekken min ved inngangen. Når jeg kom tilbake var sekken borte. Der var toalettmappa mi, masse klær og en mp3-spiller verdt 4500kroner. Det var surt, men fikk 2500kroner tilbake på forsikringen da :)

Lenke til kommentar

Jeg personlig har blitt frastjålet en mobil (Sony Ericsson K800i)

 

ellers kan jeg være useriøs og tilføye at det har blitt borte en del alkohol og snusbokser på fest som folk har tatt seg til rette og "brukt opp" uten mitt samtykke. Men overlever det.

 

Bare glad jeg fant ut hvem som hadde tatt telefonen og fikk den tilbake.

 

Edit: Hurt, hvor bor du? dickens i hvilken by?

Endret av msparco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...