Gå til innhold

Det dyreste du har blitt frastjålet


PgUp

Anbefalte innlegg

Sykkelen min ble stjålet en gang, men den var gammel og gateverdien kan ikke ha vært på mer enn 19,50,- på en god dag.

8219954[/snapback]

Neida, fikk 250kr for den.

8220020[/snapback]

Men du har jo som vane å slenge med en free blowjob, og den kan vel ikke tas med i totalverdien?

8220036[/snapback]

De er ikke verdt mer enn 19,50- da.

 

 

På en god dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ble frastjålet en masse warhammer en gang.. men dum som han var så skrøt gjærningsmannen om at han hadde stjelt det på skolen. dette fikk jeg høre og det endte med en brukket nese om ett par brukne ribbein på han. ^^

 

begynner å lure på om jeg har adhd O.o

Lenke til kommentar

frastjålet en vinterjakke til 1500, med noen hodetelefoner i lommen til 500. siden den dagen har jeg nektet plent å høre på lærere som sier at man skal henge yttertøy i gangen på skolen.

 

ellers har det ikke vært noe særlig til tyveri rundt meg. litt smått her og der, men ingenting som man bryr seg om neste dag.

Lenke til kommentar
jeg ble frastjålet en masse warhammer en gang.. men dum som han var så skrøt gjærningsmannen om at han hadde stjelt det på skolen. dette fikk jeg høre og det endte med en brukket nese om ett par brukne ribbein på han. ^^

8220328[/snapback]

Brettspillenes brukergruppe blir visst bare større og større.

Lenke til kommentar
frastjålet en vinterjakke til 1500, med noen hodetelefoner i lommen til 500. siden den dagen har jeg nektet plent å høre på lærere som sier at man skal henge yttertøy i gangen på skolen.

 

ellers har det ikke vært noe særlig til tyveri rundt meg. litt smått her og der, men ingenting som man bryr seg om neste dag.

8220965[/snapback]

 

Jeg å nekta etterhvert å henge jakka i gangen, forbanna teit regel. Hater lærerstaben på den skolen jeg gikk enda. ikke bare for det men for mange mange andre ting også

Lenke til kommentar

Helly Hansen parkas til 4000,-

 

Jeg hadde for en gangs skyld i livet ordna meg en dyr jakke, som samtidig var helt sykt digg...er på ett utested...henger jakka på stolen..snur meg i 10 sekunder, så er jakka borte.

 

Jeg ser en haug med folk som går ut og jeg følger etter...Kompisen min mista sin også, men den fikk vi tak i...gruppa delte seg i 2...3-4 folk gikk nedover Karl Johan med jakka mi og jeg følgte etter drita full...i bånn av Karl Johan får jeg stoppa dem, og etter bare å ha bedt om jakka mi så blir jeg nikka midt i trynet... :p

 

La oss bare si at kvelden endte der..jeg hadde null sjangs og bestemte meg for å gå før det blei for ille...våkna dagen derpå med knekt nese og sterk forkjørelse, fordi jeg hadde gått i skjorte i -15 grader senere på kvelden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...