Gå til innhold

Det dyreste du har blitt frastjålet


PgUp

Anbefalte innlegg

Kejo jakke.

Mobil.

Lommebok.

Mp3 spiller.

Husnøkler.

 

Ja, alt på en gang.

8214184[/snapback]

Kan jeg da gjette på at alt lå i jakka?

 

Ble frastjålet en sykkel til 6k en gang, passe forbanna da ja.

8214251[/snapback]

Faktisk ikke, var innbrudd i garderoben på skolen, de gikk igjennom sekken min blant annet. De stjal også jakkene til ca 40 elever, i tillegg til dette var mange som mista mp3 spillere, jakker, mobiler, lommebøker, etc etc.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble fratsjålet en DBS Intruder Stork Pro til en verdi av 35 000 NOK, det er det sureste ever, det mener jeg virkelig! Drev med konkurransesykling i terreng på den tiden, og den var min mest dyrebare eiendel... Fikk tilbake stem, styre, girskiftere, dempere, men verdien på ramma var godt over 20 000, så hjalp lite.. Beste sykkelen jeg har hatt.. Mye trist å lese om her i alle fall..

Lenke til kommentar
Det er trist og surt når egenandelen er ca like høy som verdien på tingene man har blitt frastjålet, jo.

 

8217385[/snapback]

 

Haha, dere vet man kan forsikre så dyre ting som det enkelte av dere har blitt frastjålet? Er jo ikke så utrolig surt å trist når man får tilbake penger fra forsikringsselskapet da..

 

Jeg snakker ikke om småting til 3-4000kr, men om sykler til 30 000kr, biler o.l.

 

Edit: Glemte "kr" :p

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

Ble frastjålet sykkel til 5000,- men politiet kom på døren med den da de fant den igjen.

Det hadde vært et raid rundt om kring, og de fant alt samlet i et gammelt hus ca. 800 meter mitt eget hus ;o

 

 

Ellers en sekk som inneholdt en genser, et par votter, et skjerf, en sixpack med tuborg og en halvflaske vodka. Dumme meg trodde jeg hadde gjemt det godt nok på en fest.

Lenke til kommentar

Frastjålet en sykkel til 7000,- først en gang, men fant den tilbake 30min etterpå + politiet kom og henta de som tok den. Sykkelen ble 4år gammel før jeg lot den stå ute, full av rust, ikke noe luft i hjula osv, men likevel er det en som kom og stjal den(slapp hvertfall å dra på fyllinga med den^^). Ellers så er det vel en Microsoft IntelliMouse 4.0 og en fUnc matte

Endret av enox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...