Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar!!

 

Det er nok noe slik jeg har tenkt meg ja, MEN syntes de skal være litt lavere, at "inngangen" eller "hullet" til skoen skal starte der den andre (høyeste) strap'en ligger 

 

:D

 

Skotypen heter double monk (strap). Det burde forsåvidt gå frem av lenkene som er postet her også. Nå kan du google rundt etter double monks. Det er lov å gjøre LITT arbeid selv. (Protip: det er ca 15620 innlegg i denne tråden. MANGE av dem er om monks)

Endret av Phelge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får håpe skoene kom til noen som hadde nytte og glede av dem, Henrik C.

 

Du får i alle fall ikke bedre tilbud enn dette. 20% kommer fra tid til annen, men ikke 25%, det kan jeg ikke huske å ha sett før.

Hvis du hadde tenkt å skaffe deg sko, så må du kjenne din besøkelsestid. Men om du ikke var på skojakt, så må du ikke la deg friste. Det er mange som vil ha pengene dine, vettu.

Jeg skal til London på onsdag, og holder på pungen inntil da. For hvis jeg har valget, vil jeg jo helst kjøpe over disk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

>.< Takker og bukker!

 

 

Bare hyggelig. Søkte altså etter "vegan shoes", aner ikke om de jeg linket til er bra eller ei. Regner med at dette er en så smal nisje at norske butikker har dårlig utvalg?

 

 

Vegan shoes, ja. De ser veldig fine ut, så skal se om jeg finner et par andre å sammenlikne med før jeg bestemmer meg. Virker som om dette er ikke-eksisterende i Norge og ikke noe de fleste tenker over. Synes det er greit å begynne i det små med tanke på miljøet.

 

Tusen hjertelig, nå er jeg i alle fall på rett spor.

Lenke til kommentar

Om man ikke er helt fanatisk så bør man vurdere å kutte andre steder og heller unne seg noen få, holdbare ting i ekte lær - som man tar godt vare på. Det er jo noe eget med ekte lær, og markedet for påkostet og fint syntetisk lær er ikke stort nok til at det er et reelt alternativ over hele fjøla.

 

Det er ikke bare i Norge at det er en smal nisje... dessverre.  :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...