Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noen som har et eller to par skotrær liggende til overs som de er villige til å selge? Gjelder størrelse 43.

 

Hvis det er noen som trenger skotrær, så må jeg nesten bestille fra Bexley selv. Det blir svært gunstig om man kjøper flere par med skotrær. Så bare skrik ut om dere er gira på et aldri så lite gruppekjøp.

Lenke til kommentar

Har et par Loake Buckingham, men lurer på om dette er en feil med skoen? Det sorte stikker litt utenfor sømmene på flere steder. Er dette slurv og mulighet for reklamasjon? Kjøpt fra Footway.no.

 

SNInu6l.jpg

Det der er vel ikke noe å bry seg om, og jeg tror heller ikke det blir sett på som en reklamasjon.

Lenke til kommentar

En liten bruker erfaring:

Trengte å skifte såler på mine CT-sko, og forhørte meg om hva CT anbefalte, de foreslo http://www.leathersole.co.uk/.

Litt dyrt, £70 + 18 i returporto. Litt drøyt for sko som i utgangspunktet kostet £99. Men skitt au.
Så oppdaget jeg at Posten skulle ha 300,- for å sende skoene til England.
Det varte og rakk, men så kom de da til slutt. Da ville Staten ha 355,- i toll og avgifter. Utgiftene til reparasjon er tollpliktig, kan de fortelle meg.

 

Totalt for å repararere skoene 1534,-. Jada...hark, hark...

 

Noe sier meg at det er dårlig butikk, jaffal for meg. I tillegg er gummihælene av simpel kvalitet, og setter svarte merker i gulvet. Med andre ord, bokstavelig talt en lærepenge.

 

Er det noen andre som har gode erfaringer med å skifte lærsåler?

 

Lenke til kommentar

En liten bruker erfaring:

 

Trengte å skifte såler på mine CT-sko, og forhørte meg om hva CT anbefalte, de foreslo http://www.leathersole.co.uk/.

Litt dyrt, £70 + 18 i returporto. Litt drøyt for sko som i utgangspunktet kostet £99. Men skitt au.

Så oppdaget jeg at Posten skulle ha 300,- for å sende skoene til England.

Det varte og rakk, men så kom de da til slutt. Da ville Staten ha 355,- i toll og avgifter. Utgiftene til reparasjon er tollpliktig, kan de fortelle meg.

 

Totalt for å repararere skoene 1534,-. Jada...hark, hark...

 

Noe sier meg at det er dårlig butikk, jaffal for meg. I tillegg er gummihælene av simpel kvalitet, og setter svarte merker i gulvet. Med andre ord, bokstavelig talt en lærepenge.

 

Er det noen andre som har gode erfaringer med å skifte lærsåler?

 

Geez, 1534 kr for å reparere sko som koster hvor mye?

 

Har byttet ut hælene på to par sko fra Herring som var med lærsåler. Byttet til gummisåler hos lokal skomaker, brukte to ulike, greit resultat begge gangene.

 

Husker ikke helt hva jeg betalte, men en ca 400 kr kanskje...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er i markedet for et par nye brune oxfords. Skal til Paris i påsken, og trenger tips til steder å besøke for sko der. Tenkte jeg skulle innom Carmina og Crockett & Jones, selv om de muligens blir litt i dyreste laget. Skal også sjekke ut Loding, som virker å ha greie sko til greie priser (~Meermin). Er åpen for tips om alle slags (sko)butiker.

Lenke til kommentar

Er i markedet for et par nye brune oxfords. Skal til Paris i påsken, og trenger tips til steder å besøke for sko der. Tenkte jeg skulle innom Carmina og Crockett & Jones, selv om de muligens blir litt i dyreste laget. Skal også sjekke ut Loding, som virker å ha greie sko til greie priser (~Meermin). Er åpen for tips om alle slags (sko)butiker.

 

Ville sjekket ut Septieme Largeur, de har butikker i Paris. http://www.septiemelargeur.fr/our-shops-w550-en.html

 

De har fått god omtale på SF hvertfall og skal ha gode sko for prisen.

 

Btw hvorfor akkurat brune oxfords?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

 

En liten bruker erfaring:

 

Trengte å skifte såler på mine CT-sko, og forhørte meg om hva CT anbefalte, de foreslo http://www.leathersole.co.uk/.

Litt dyrt, £70 + 18 i returporto. Litt drøyt for sko som i utgangspunktet kostet £99. Men skitt au.

Så oppdaget jeg at Posten skulle ha 300,- for å sende skoene til England.

Det varte og rakk, men så kom de da til slutt. Da ville Staten ha 355,- i toll og avgifter. Utgiftene til reparasjon er tollpliktig, kan de fortelle meg.

 

Totalt for å repararere skoene 1534,-. Jada...hark, hark...

 

Noe sier meg at det er dårlig butikk, jaffal for meg. I tillegg er gummihælene av simpel kvalitet, og setter svarte merker i gulvet. Med andre ord, bokstavelig talt en lærepenge.

 

Er det noen andre som har gode erfaringer med å skifte lærsåler?

 

Geez, 1534 kr for å reparere sko som koster hvor mye?

 

Har byttet ut hælene på to par sko fra Herring som var med lærsåler. Byttet til gummisåler hos lokal skomaker, brukte to ulike, greit resultat begge gangene.

 

Husker ikke helt hva jeg betalte, men en ca 400 kr kanskje...

 

 

Det kostet i utgangspuktet £99, altså ca 1000,-.

 

Takk for tipset om å skifte hælene her lokalt.

Lenke til kommentar

 

Skal gå til innkjøp av en skjorte eller to til sommeren fra Luxire, noen som har gode forslag?

EDIT: postet i feil tråd, skulle egentlig være i mote- og velværecafé.

Spørs hva du vil h, enten det er oxford, gingham, chambray, flannel etc.

Jeg er fornøyd med mine Blue University Stripes Oxford, Classic Blue Oxford og Red Universitry Stripes Oxford.

 

Jeg vet nå ikke helt. Har allerede den siste skjorte du linket til, og tror den kanskje blir for varm når det blir skikkelige sommertemperaturer. Da er kanskje chambray bedre, men vet ikke om det holder samme kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...