Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

I dag har jeg prøvd sorte oxfords hos church og c&j. Herregud så pene..

I Jermyn street da? Vurderer selv å kjøpe et par fra c&j før jeg tar turen hjem til sommeren.

Jepp. Turde ikke gå innom John Lobb borti gata. C&J og Church er noenlunde plausibelt at jeg kjøpet, tross alt.

 

Har også kjøpt to dresser fra T M Lewin samt en del skjorter. Bilder kommer nok til helga.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Fikk et par longwings fra septieme largeur i posten i dag, kan anbefales.

 

Pics plix.

 

 

Ettersom det konstant er mørkt og dritt ute nå og det ikke er noen plass i leiligheten med greie lysforhold for mitt stakkars mobilkamera så får jeg heller bruke bildene fra nettsiden som representerer de bra:

 

img_3749.jpg

 

img_3712.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kan tenke meg at dette spørsmålet kommer opp ofte, men jeg er helt blank på sko, og jeg har begynt å bytte ut mine gamle sko med nye. Det første paret er double monks fra meermin, hva må jeg gjøre for å ta vare på dem? Ser sapphire er et merke som går igjen ofte ... Monksene er tan country calf. Takk!

 

Må også si at det er veldig lett å trykke på buy-knappen, har også bestilt boots, og nå ser jeg etter noen lette sko til sommeren.

Lenke til kommentar

Leter etter noen fine sko som passer greit ut mot våren. Helst ikke for formelle pga. skal brukes på skolen og i fritiden, og vil ikke skille meg for mye fra de andre vgs-elevene i de indre bygder. Kunne gjerne tenkt meg noen brune sko, noen som vil se bra ut med jeans og lyse bukser. Åpen for å bestille på nettet, men har ingen erfaring med dette. Bruker størrelse 42 om det skulle ha noe betydning (er vel 8 i UK-størrelse). Har sett mange på forumet er fan av herringshoes, og legger link til tre sko jeg fant som jeg likte.

nr. 1 (Ser ikke ut til å være i min størrelse)
nr. 2 (due in march)

nr. 3 (due in april)

 

edit: budsjett, helst ikke over 2k (inkludert evt. toll og frakt)

Endret av KingInTheNorth
Lenke til kommentar

Jeg ville sjekket ut chukka boots med crepe-såle (usikker på hva Herring selger), men av de tre er jeg veldig fan av Tregoose, og til den prisen er det jo et kjempekupp! De to andre er også fine, har et par Coltham eller tilsvarende på min langsiktige innkjøpsliste.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Hvis du skal gå for et av Herrings chukka boots, unngå Camden. Gummisålen er av dårlig kvalitet og vil etter hvert splitte seg fra resten av sålen. I tillegg vil det ytterste laget av hælen løsne seg fra resten. Jeg har Herring Coltham (de har samme såle), og det skjedde med meg etter ett og et halvt års bruk.

Lenke til kommentar

Fikk mine Loake Cannon i dag. Superfornøyd!

Forøvrig imponer over leveringstiden. De ble sendt mandag morgen fra Pediwear og jeg fikk dem i dag. Det kan man ikke klage på.

 

Hvordan vil f.eks Herring Gosforth II passe som hverdagssko?
har en grusvei til skolen som ofte blir bløt og sølete. Ofte med snø og slaps.

 

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&colset=1&styleid=1036&shoeid=3468&brandid=6&catid=42&oldcolid=1886&stype=0&colourid=2740

 

De vil passe bra. Semsket skinn funker fint på litt ugreit føre, bare du er flink til å impregnere dem og børster av dem med en børste for semsket skinn etter bruk. Pass også på å gi dem en dags hvile mellom hver gang du bruker dem.

Lenke til kommentar

Fikk mine Loake Cannon i dag. Superfornøyd!

Forøvrig imponer over leveringstiden. De ble sendt mandag morgen fra Pediwear og jeg fikk dem i dag. Det kan man ikke klage på.

 

Hvordan vil f.eks Herring Gosforth II passe som hverdagssko?

har en grusvei til skolen som ofte blir bløt og sølete. Ofte med snø og slaps.

 

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&colset=1&styleid=1036&shoeid=3468&brandid=6&catid=42&oldcolid=1886&stype=0&colourid=2740

 

De vil passe bra. Semsket skinn funker fint på litt ugreit føre, bare du er flink til å impregnere dem og børster av dem med en børste for semsket skinn etter bruk. Pass også på å gi dem en dags hvile mellom hver gang du bruker dem.

Så ikke bruke dem ofte en annenhver dag?

Hvor langt ut på året kan man bruke disse før det blir for varmt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...