Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Har dere noe formening om damesko? Jeg er så sær på sko at jeg har veldig få par. Legger heller penger i kvalitet enn kvantitet. I tillegg har jeg veldig vanskelig fot i forhold til den gjennomsnittlige nordmann. Har smale føtter med lav vrist, så som oftest tråkker jeg ut av sko som er riktig str. i lengden. Kunne tenkt meg et par nye ankelboots i brunt skinn. Forslag?

Jeg liker godt Acne Pistols, som nevnt av to andre her. Men kvaliteten er vel så som så, som du selv sier.

 

Meermin har også en del fint til jenter, men de har så vidt jeg husker ikke særlig hæl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

//Noob-alert!

 

Saphir Renovateur:

 

Skal jeg bare smøre på litt på skoen også er jeg ferdig? Eller må jeg tørke av også? Vil ikke ha mer glans i skoa, bare gjøre de sikrere mot vann osv.

Lenke til kommentar

Meermin har bare suede?

 

 

Ser sånn ut nå ja. Men, det hender det dukker opp nye ting fra tid til annen. Har vært lite damesko der før nå i det siste faktisk.

 

 

 

//Noob-alert!

 

Saphir Renovateur:

 

Skal jeg bare smøre på litt på skoen også er jeg ferdig? Eller må jeg tørke av også? Vil ikke ha mer glans i skoa, bare gjøre de sikrere mot vann osv.

 

Enkel guide: http://www.maxtonmen.com/blogs/how-to/9092697-how-to-use-saphir-renovateur

Endret av hfthomas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tittet litt der, tror jeg bare skal gå for en kit, greit å ha alt samlet i en fin boks. Hvertfall når det blir litt flere sko.

 

Det frister enormt med Loake Chester til våren, litt høy pris, men de er jo nydelige.

 

Falkanger tar 2600 for dem. Kan hende det blir litt rimeligere på nett.

 

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&shoeid=1030&colourid=593&brandid=7

Lenke til kommentar

Det var en tysk side som var linket til her tidligere men jeg finner ikke den igjen. Noen som har en link? Mener på de solgt skotre i 6-pack, 12-pack blant annet.

Det kan ikke ha vært Bexley? Den er fransk da. Selger skotrær i 2-pack og 4-pack,og hvert par med skotrær du kjøper utover det er halv pris.

 

http://www.bexley.com/Bexley/en/p/shoecare_accessories/embauchoirs?coloris=red_cedar

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Da ble det Herring Gosforth II, veldig fornøyd med førsteinntrykket! Passet perfekt!

post-212426-0-64841800-1393006123_thumb.jpg

 

Har regnet og snødd veldig de siste par dagene, og veiene er fulle av slaps og salt. Er det dumt å bruke disse skoene i disse forholdene? Gikk bare hjem fra skolen i dag (med de gamle skoene) og de ble gjennomvåte, og sikkert fulle av salt og hele pakken. Noen ideer om dette?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...