Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bestille fra meermin, loake eller herring? AE er så veldig amerikanske... Uelegante lester.

Eneste lesten som går hos meermin er Rui, men den er ikke spesielt behagelig den heller.

 

Kan vurdere Loake, men bor i USA så er greiest å bestille herfra, spesielt siden jeg tenkte å bruke de til helga. Noen gode forslag fra Loake eller Herring? Liker ikke looken på Loake Canon.

Lenke til kommentar

Eneste lesten som går hos meermin er Rui, men den er ikke spesielt behagelig den heller.

 

Kan vurdere Loake, men bor i USA så er greiest å bestille herfra, spesielt siden jeg tenkte å bruke de til helga. Noen gode forslag fra Loake eller Herring? Liker ikke looken på Loake Canon.

Gå opp en halv størrelse du. Første paret jeg kjøpte var Rui i UK 7, men har bestilt både Rui og Hiro i 7.5 UK i ettertid.Bruker generelt en halv størrelse større i Meermin enn Loake/Herring.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Gå opp en halv størrelse du. Første paret jeg kjøpte var Rui i UK 7, men har bestilt både Rui og Hiro i 7.5 UK i ettertid.Bruker generelt en halv størrelse større i Meermin enn Loake/Herring.

Plages du ikke med at de blir litt for lange, da? Har et par longwings fra Meermin som jeg ikke føler kunne vært noe lengre.

Endret av Anti LFC
Lenke til kommentar

Eneste lesten som går hos meermin er Rui, men den er ikke spesielt behagelig den heller.

 

Kan vurdere Loake, men bor i USA så er greiest å bestille herfra, spesielt siden jeg tenkte å bruke de til helga. Noen gode forslag fra Loake eller Herring? Liker ikke looken på Loake Canon.

Hvis du bor i USA så stiller kost/nytte-vurderingen seg noe annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...