Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Då var Herring Coltham bestilt! :D Gler meg. :wee:

 

btw, på sida deiras står det at den kostar £155, men eigentleg går den for £129 atm! :wee:

Er det nå jeg skal være et rasshøl og si at jeg fikk dem for 100 (før VAT-reduksjon)? :tease:

 

41PLcqPg3UL.jpg

 

Tycks?

 

Boss Black Laxis Chelsea Boots til 1400(ish) kr fra Park & Bond..

Æsj..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Jeg syns ikke de var spesielt pene sammenlignet med helt normale chelsea boots

2: Det er BOSS ffs. Gjør som alle andre her inne og kjøp Herring/Loake/Church/C&J, som alle holder langt bedre kvalitet enn Boss til nogenlunde samme pris

 

 

Edit: Skoene er jo ikke en gang goodyear welted

Endret av fkm
Lenke til kommentar

1: Jeg syns ikke de var spesielt pene sammenlignet med helt normale chelsea boots

2: Det er BOSS ffs. Gjør som alle andre her inne og kjøp Herring/Loake/Church/C&J, som alle holder langt bedre kvalitet enn Boss til nogenlunde samme pris

 

 

Edit: Skoene er jo ikke en gang goodyear welted

 

Fortsatt ganske fersk når det kommer til sko :) Men takk for litt mer utfyllende svar.

 

Hva blir forøvrig mest uformellt av brunt og svart? Ser etter et par boots som kan brukes stort sett i vått, Engelsk vintervær. Har sett litt rundt på Herring osv, og heller mest mot Chelsea-boots men har sett enkelte personer med boots som ser bedre ut enn majoriteten. Er derfor litt usikker på hvilke jeg skal gå for.. Mulig det bare er at de faktisk har kjøpt kvalitet mens de fleste andre går med noe ræl dog.

Endret av Allighiero
Lenke til kommentar

Holder på og gjøre meg klar for vinteren og det eneste jeg ikke klarer og bestemme meg for er hvilke vintersko jeg skal kjøpe så jeg tenkte at dette er den rette tråden å spørre i.

 

De få kriteriene jeg har er at de ser bra ut, holder meg varm og at de passer til duffelcoaten som jeg kjøpte her om dagen.

 

dufflecoat-fra-j-philipp-7815-800x0.jpg

Bilde av duffelcoaten.

 

Jeg takker på forhånd for all hjelp.

Lenke til kommentar
Hva blir forøvrig mest uformellt av brunt og svart?

 

Brunt.

 

 

 

Jeg har sko fra Boss, er goodyear welted nei :(

Men sålen i seg selv virker å være solid. Blir mindre slitt enn sålen til Loake skoene mine feks.

 

Det har jo lite å si når du må kaste skoene når sålene blir slitt gjennom, i motsetning til de fra Loake som du bare kan såle om.

Lenke til kommentar

Nei, det er jo det som er problemet. Hvis ikke hadde det jo hatt minimalt å si. Sålene på Boss-skoene er limt på, så den eneste muligheten man har til å reparer de er å lime på en ny såle utenpå den gamle, og det kan man ikke akkurat gjøre så mange ganger før skoene ser helt jævlige ut.

Lenke til kommentar

Holder på og gjøre meg klar for vinteren og det eneste jeg ikke klarer og bestemme meg for er hvilke vintersko jeg skal kjøpe så jeg tenkte at dette er den rette tråden å spørre i.

 

De få kriteriene jeg har er at de ser bra ut, holder meg varm og at de passer til duffelcoaten som jeg kjøpte her om dagen.

 

dufflecoat-fra-j-philipp-7815-800x0.jpg

Bilde av duffelcoaten.

 

Jeg takker på forhånd for all hjelp.

Ingen som har noen forslag?

Lenke til kommentar

Hadde holdt meg unna de lokale som sliper nøkler og skifter såle på sko om hverandre.

Pfft, er en skomaker her i Stavanger som sliper nøkler, fikser sko og tar imot og leverer klær til rens. Han tar seg heldigvis ikke av selve rensedelen, det er et annet firma som står bak, men det er en ganske spesiell kombinasjon.

Lenke til kommentar

Holder på og gjøre meg klar for vinteren og det eneste jeg ikke klarer og bestemme meg for er hvilke vintersko jeg skal kjøpe så jeg tenkte at dette er den rette tråden å spørre i.

 

De få kriteriene jeg har er at de ser bra ut, holder meg varm og at de passer til duffelcoaten som jeg kjøpte her om dagen.

 

dufflecoat-fra-j-philipp-7815-800x0.jpg

Bilde av duffelcoaten.

 

Jeg takker på forhånd for all hjelp.

Ingen som har noen forslag?

 

Brune chelsea boots eventuelt desert boots. Brunt passer fint til en navyblå dufflecoat. Du kan ta en titt innom herringshoes.co.uk Bra utvalg og god kunderservice :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvilke rettigheter har man egentlig om man ikke er fornøyd med en skomaker/skredders jobb?

Håndverkertjenesteloven, regner jeg med, med mindre det kommr inn under forbrukerkjøpsloven. I korte trekk: Arbeidet skal være innenfor det du har grunn til å forvente. I de fleste sammenhenger vil det si at arbeidet skal være "fagmessig utført".
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...