Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke akkurat i samme sjanger, men de har et par fete chelsea boots fra Loake til damer hos Asbjørn Dagestad. De hadde en del andre damesko der også, men jeg kikket ikke så veldig nøye. Regner med at det de selger der holder ganske høy kvalitet...

Asbjørn Dagestad har nok noe som kunne vært interessant, men dessverre er jeg stasjonert i Bergen og har ingen planlagte Osloturer etter det jeg vet om. Chelsea boots er også uaktuelt (har foreslått det), hun har opp til flere par, men de er for henne klassifisert som ridesko og ikke noe hun vil bruke til dagligdags utenom rideaktiviteter.. :p Men takk for tips :)

Lenke til kommentar

Er det noen gode butikker med herresko i Trondheim som jeg har gått glipp av? Ser etter et par vinterstøvler. De vanlige kjedene (intersko/dinsko/eurosko/osv.) har mest butikkmerker av typen Roots med tvilsom kvalitet, og noen Timberland og Sorrel mikset inn. Vet om Nilson Shoes (som av en eller annen grunn bare har små størrelser...) og at Retro har en del støvler, men finnes det noen andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...