Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

100% merino ull da, det går vel an? :p.

Jeg trodde sokker måtte være litt elastiske for å kunne sitte godt, og man derfor ikke burde lage sokker i 100 % ull.. Hvis du ser f.eks. her eller her og her inneholder ingen av sokkene over 80 % ull...

 

kanskje jeg ahr misforstått, men på viccel sin nettside står det at de har sokker som er 100% merino ull :hmm:

http://viccel.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om noen lignende disse chuckkas/desert bootsene fra Filippa K som også har en tresåle imellom?

 

Herregud, bruk hjernen din litt da. Tresåle???? Man bruker ikke et materiale som knekker og som ikke tåler vann i en elastisk såle ffs. Jeg skjønner ikke hvordan du har fått ideen engang, for sålene på skoene på bildet ligner ikke på tre i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter mye leting etter bra sko i Rogaland har jeg gitt opp. Og er det først noen bra sko har de skrudd opp prisen til sånn 4000 kr....

 

Derfor ser jeg meg nødt til å bestille hos Herring (billig, fine, sikkert kvalitet, ingen logo eller navn overhodet).

 

Venstre foten min måler

29.5 cm i lengde

11 cm i bredde

26 cm rundt vrista

 

Bruker 43 av og til 44 (lenge siden jeg har kjøpt i 44)

 

Lurer på å kjøpe tre par siden jeg først skal kjøpe. Desert boots, "finsko" til svart og grå dress (forslag?) og et par fine boots med snøring.

 

Vil ha gummisåle.

 

Så, er det lurt å bestille tre par med tanke på verdi og toll? Noen triks?

Hvilken størrelse burde jeg gå for?

 

Disse har jeg allerede sett meg ut

Gosforth II

 

Hawkshead Litchfield

 

Det siste paret hadde jeg ønsket så slik ut. Men etter hva jeg kan se er det denne modellen som har lærsåle? Synes skinnet på de jeg har sett meg ut ikke er så pent..?

 

Så var det sko til dress og finere anledninger: Ett av de tre første rett og slett fordi de ser bra ut. (Brune sko er greit til svart dress, eller?)

Ser heller ikke ut som noen av de har gummisåle men det får gi seg i en ende..

 

Tusen takker for svar.

Tips og triks mottas med glede.

Endret av Einaar
Lenke til kommentar

Heter skotypen brouges eller den halvfæle skinntypen? :p edit: fkm var først :p

 

Noen som vil gi tips angående å bestille mange par på en gang med tanke på verdi og toll? Merkes pakken med lavere verdi/som gave uten at dette blir spurt om på forhånd?

 

Og jeg kan innrømme at jeg ikke er dreven på dette.. Men hva betyr Gift Voucher Code: og Promotional Code: ?

Endret av Einaar
Lenke til kommentar

Du kan ikke gjøre så mye annet enn å bestille... De skriver som regel ned verdien med 50 %. Skriv inn HSAC i feltet for promotional code, så får du med gratis skotrær på skoene som er fra Herring.

Takk.

 

Da skal jeg ikke skrive noe i det andre feltet?

 

Størrelsesmessig skal jeg ha str 11 ifølge denne.

 

Si jeg bruker 43 til vanlig og foten er 29/29,5 cm lang, er det noen som har tilsvarende størrelse og som kan si hvilken størrelse jeg burde går for? 11 cm bred.

Endret av Einaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...