Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte de Goodwood skoene best! Har ikke fått toll eller mva før på noe jeg har bestilt i fra utlandet så jeg lurte på hvordan det fungerer er det et beløp jeg betaler samtidig som skoene eller må jeg betale det separat?

Er vel UPS som leverer for Herring, så da får du regning av de i ettertid. Mener å huske det kom i posten en liten stund etter levering(?)

I 'Promotional Code' feltet skriv HSAC eller HSAB, så får du gratis skotrær som nevnt her. :)

Lenke til kommentar

Fkm:

Ja, det er sant. Må bare beklage for mange spørsmål, men jeg vil gjør alt for å få riktige størrelser, med god hjelp fra dere.

 

Derimot synes jeg det er enda kjipere med for små sko, da kan de ikke brukes i det heele tatt :p

 

Er du interissert i å måle foten din? :)

 

Alle utenom finskoa skal jo brukes med "gode" sokker. Så da snakker vi altså uk 9.5...

 

Edit: En får kun et par gratis skotrær pr. bestilling?

Endret av Einaar
Lenke til kommentar

Jeg bruker eur 43 og uk 9. Du kan sikkert gå en halv størrelse opp, men det er kjedelig om skoene blir for store.

Det er vell den største grunnen til at jeg er skeptisk til å bestille sko på nett. Sist gang jeg skulle kjøpe meg sko prøvde jeg veldig mange forskjellige sko og jeg passet alt mellom størrelse 40-46.

Endret av TurboLax
Lenke til kommentar

Se vedlagt bilde.

 

Er 3,970.86 nok endelig sum? + frakt selvfølgelig?

 

Som der ser har jeg to par fra Herring på listen, men får kun et gratis par med skotrær. Har dette noe med antall par pr bestilling slik at jeg må bestille to ganger? Det vil vel uansett ikke lønne seg til slutt pga fraktkostnader x 2 osv.

Eller må jeg legge til et par fra Herring i listen og så skrive inn koden, for så og legge til et nytt par fra Herring osv?

 

Hva kan jeg regne med i frakt for det som står på listen?

 

Christianb, regnet igrunnen med det, men måtte bare hørre om det hadde forandret seg. Kan dog finne endel bilder på google med den kombinasjonen, hehe. Blir nok et par svarte først på meg..

 

Underlig at det står en høyere sum oppe til høyre når jeg ikke er i "handlevognen"? Hva er grunnen?

post-136913-0-66331500-1319060527_thumb.jpg

post-136913-0-64913000-1319060938_thumb.jpg

Endret av Einaar
Lenke til kommentar

Tror bare du får ett par skotrær per bestilling over 100 pund, og bare for skoene fra Herring. Er nok billigere å kjøpe skotrær separat med tanke på at du også må betale et fortollingsgebyr på ca 100 kr per bestilling.

 

Summen oppe til høyre er inkludert eu-moms, noe du slipper iom. at de sendes til Norge.

Lenke til kommentar

Se vedlagt bilde.

Er 3,970.86 nok endelig sum? + frakt selvfølgelig?

 

Om jeg har forstått det riktig er den summen inkludert frakt. Grunnen til at det står mindre er at det er trukket fra 20% mva som gjelder for Storbritannia. Når du importerer de til Norge må du betale 25% mva igjen på den endelige prisen. http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564

Lenke til kommentar

Se vedlagt bilde.

Er 3,970.86 nok endelig sum? + frakt selvfølgelig?

 

Om jeg har forstått det riktig er den summen inkludert frakt. Grunnen til at det står mindre er at det er trukket fra 20% mva som gjelder for Storbritannia. Når du importerer de til Norge må du betale 25% mva igjen på den endelige prisen. http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564

Wow, så da kan jeg regne med å måtte gi ca. 1550 per par :p

Jaja, er vel billig fordet..

 

Men kunne noen fysisk målt foten sin (viss du bruker eur 43(+) og sagt hva som passer fra Herring/Loake? :)

Endret av Einaar
Lenke til kommentar

Er utrolig fornøyd med skofargen på de nye C&J skoene mine, og er derfor redd for at hvis jeg bruker en krem, så vil fargen endres drastiskt, det er ikke alltid like lett å matche fargen på skoene og den faktiske fargen til skokremen.

Vil dere si at det skoparet til høyre passer til denne kremfargen?

 

 

Vil dere si disse er veldig like hverandre? C&J har en spesiell blanding av burgunder/konjakk som gir en gyllen farge.

post-136616-0-05969500-1319131889_thumb.jpg

post-136616-0-93263600-1319131894_thumb.png

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...