Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regn går helt fint hvis man impregnerer dem, men hvis de først blir skitne er det vanskelig å få dem rene igjen. Jeg ville ikke hatt et par semskede sko som mitt eneste par vintersko, men har du noen andre å velge mellom går det helt greit, for da kan du bruke dem på de dagene hvor det ikke er mest slaps osv...

Lenke til kommentar

Regn går helt fint hvis man impregnerer dem, men hvis de først blir skitne er det vanskelig å få dem rene igjen. Jeg ville ikke hatt et par semskede sko som mitt eneste par vintersko, men har du noen andre å velge mellom går det helt greit, for da kan du bruke dem på de dagene hvor det ikke er mest slaps osv...

Jeg or i Bergen. Har faen meg flaks om det er to dager i uken UTEN større mengder slaps eller møkkete sølepytter man må vasse gjennom midtvindters...

 

Men jeg har et annet par, et par skikkelige vinterstøvler som jeg har hatt i årevis. Har bare lyst på noe litt penere, går som regel med stygge sko om vinteren.

Lenke til kommentar

Kjæresten har snart bursdag, og øverst på ønskelisten står "vintersko" i form av disse, eller disse.

 

Damesko blir jo sjelden diskutert her, men noen som har noen meninger om de allikevel? Selv synst jeg de ser fine ut, men er litt skeptisk siden de er fra en "klesprodusent". Som generell "regel" styrer man jo unna sko produsert av klesprodusenter, fordi man som regel får bedre kvalitet fra rene skoprodusenter. Er derfor usikker på om de er verd prisen?

 

Hva tenker dere? Kom gjerne med forslag til andre sko i samme sjanger som ser bedre ut, og har bedre kvalitet.

 

Håper noen har innspill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...