Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

*snip*

 

Det er faktisk en ganske god grunn til at de fleste butikker har boots nå, vet du hva den er? Vinter. Er ingen som går med suede loafers til vintersbruk/høstbruk, det er jo bare teit. Om det da ikke er i fest sammenheng. Slippersene er jo sko du har på deg inne med morgenskåpen, så ikke akkurat vintersko de heller.

 

Jeg vet at det er vinter, men det er strengt talt ikke behov for "boots" nå. Jeg har allerede suede loafers og det går helt fint frem til snøen legger seg, men de jeg har har feil farge i forhold til årstiden.. Jeg vil ha noen som er sorte :) Jo, det er mange som går med det nå....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, selvom jeg er en gutt på 15 så investerer jeg en del i aksjer, så liker å få med meg ting.

 

Det har jeg vanskelig for å tro... Hvilken megler bruker du? Hvor høy er kurtasjen? Kan du fortelle meg hva en stopp-loss ordre er? Hva betyr å shorte?

:roll:

 

Var det noe spesielt?

Lenke til kommentar

Vil tørre og påsta at vel og alle jentene i min klasse har de. De planla også på klassebilde vi hadde for en stund siden at alle skulle bruke det, heldigvis ble det lagt på is. Er jo ikke alle som bruker de vær dag, selvsagt. Men her jeg bor er det UTROLIG populære.

 

Stygge som juling er det i hvert fall. Glad jeg ikke har sett noen glatte sosser som bruker det her enda.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...