Hei8787 Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg la in orderen på fredag, og idag ble den sendt. Tidligere har jeg erfart at den prosessen har tatt opptil 3 uker. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Whaaat. Jeg bestilte Snuff Rapello Suede 20. februar og de sier det er ekstra lang ventetid for den modellen. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Hvilken modell da? Kan også være at vi har ulik størrelse, og at din skostørrelse er mer "populær" dermed lengre ventetid. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Snuff Rappello Suede. De har vanligvis ikke sko på lager, og de må produsere skoene hver gang de får ordre. Det kan hende de hadde dine på lagre, men vanligvis må man vente rundt 1 mnd skoene er ferdiglagd. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Ja, det er det jeg også har opplevd tidligere, så ble veldig overasket denne gangen. Vi har riktignok ikke bestilt samme sko, så kan nok være derfor. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Er disse akseptable til hverdagsbruk i finansbransjen? http://www.meermin.es/ficha_articulo.php?id=2694 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Det kommer an på hva du legger i "finansbransjen", men som den klare hovedregel vil jeg tippe ja. Mulig det forventes at du stiller i noe litt mindre "flashy" (hallo buckles and shit) i møte med kunder i enkelte stillinger men jeg tviler på at det er et problem. Dersom du skal inn som intern/tilsvarende ville jeg nok vurdert et par captoes i mørkebrun kalv i første omgang. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Er disse akseptable til hverdagsbruk i finansbransjen? http://www.meermin.es/ficha_articulo.php?id=2694 Nei. Eller, som Herr Brun sier, det kommer ann på. Men om man er ny i bransjen, noe jeg går utifra at du er (om i det hele tatt inne i bransjen) så går man ikke med sånne sko med unntak av på fredager om casual friday praktiseres. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 ^ This. For meg blir det mye bruk av svarte sko med unntak av casual fridays. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Var ute og så etter joggesko/sneakers (igjen...) og fant et par New Balance 420 i grått. De var veldig flotte, men vil ikke evt. skitt bli lett synlig på en typ lysgrå vs. den i mørkeblå eller grå/svart? Fant forøvrig grå/rød på tilbud på nettbutikk - hva synes dere om disse m/den røde stripen nederst? Grå/rød på tilbud: 550 m/frakt. Grå i butikk: 900 kr. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Ikke så fan av den røde stripen, men ellers fine trainers. Hvis du kjører på med impregneringspray så skal det være lettere å børste av skitt etter bruk. Tror nok ikke det vil være noe problem om du ikke skal gå mye rett på jord. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Er disse akseptable til hverdagsbruk i finansbransjen? http://www.meermin.es/ficha_articulo.php?id=2694 Nei. Jobber i bank, og kunne ikke kommet trekkende i disse. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Er stor forskjell på yrker merker jeg. Hadde jeg kommet i semskede double monks her, så hadde jeg blitt spurt om jeg kommer med dress i morgen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Er disse akseptable til hverdagsbruk i finansbransjen? http://www.meermin.es/ficha_articulo.php?id=2694 Nei. Jobber i bank, og kunne ikke kommet trekkende i disse. Nå må jeg helt ærlig spørre deg om dette var en vits? Sier du at du ikke kan gå i sånne sko på jobb fordi de er for lite formelle? For en syk verden vi lever i. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Monks er vel de minst formelle skoene og semsket skinn det formelle materialet og samme med brunfargen.Er det dresskode på jobben så er det ikke helt unaturlig at de ikke funker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Okay, var kanskje litt brå der. Der jeg jobber er det viktigst hvordan man utfører jobben, ikke hva slags klær en går i. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Jepp, i bank/finans/advokat-bransjene så er det ikke like viktig å gjøre en bra jobb, der gjelder det å se bra ut. Tipper du er ingeniør, den gjengen der er som regel litt sånn. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Ingeniører har som regel penn og papir i lomma på skjorta og. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 ser etter sneakers hvordan ser disse ut? http://shop.nordstrom.com/s/l-a-m-b-freeda-high-top-sneaker-online-only/3712721?cm_cat=datafeed&cm_ite=l.a.m.b._'freeda'_high_top_sneaker_(online_only):532683_2&cm_pla=shoes:women:boots&cm_ven=Linkshare&siteId=Hy3bqNL2jtQ-JA3zQkXcWkKC7b_ZH67uvw Y/N ? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 hahahah, det er det verste jeg har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå