Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jo ikke gjort noe om man drøyde det til etter Legiakampen.. Typisk.

 

Har vært snakket om at Midtsjø skal til Ranheim på lån, får iallefall håpe at dette setter en stopper for det.

 

Rosenborg-laget (iflg rbkweb):

 

Daniel Örlund

Jon Høiland - Strandberg/Rønning - Tore Reginiussen - Mikael Dorsin

Borek Dockal - Jonas Svensson - Mikkel Diskerud - Daniel Holm

Tarik Elyounoussi

Rade Prica

Endret av JR Ewing
Lenke til kommentar

Henriksen salg må jo gjøre at det blir plass til Midtsjø. Er litt bias siden jeg er en bekjent, men det irriterer meg at Fredrik ikke har fått flere sjanser enn han har denne sesongen. Han har ikke hatt noen kamper hvor han har vært utpreget elendig, og ikke gjort seg fortjent til å spille seg ut av klubben.

 

La han få spille seg inn i Henriksen-rollen på offensiv midtbane, plis.

Lenke til kommentar

Hadde jo ikke gjort noe om man drøyde det til etter Legiakampen.. Typisk.

 

Har vært snakket om at Midtsjø skal til Ranheim på lån, får iallefall håpe at dette setter en stopper for det.

 

Rosenborg-laget (iflg rbkweb):

 

Daniel Örlund

Jon Høiland - Strandberg/Rønning - Tore Reginiussen - Mikael Dorsin

Borek Dockal - Jonas Svensson - Mikkel Diskerud - Daniel Holm

Tarik Elyounoussi

Rade Prica

 

 

Chibbe og ikke Rade så har jeg litt mer trua.

Lenke til kommentar

Enig med Eggen.. som alltid!

 

http://www.dagbladet...iksen/23170274/

 

Klassisk Eggen, hakk i plata på den mannen.

 

For øvrig er jeg helt uenig med dinosauren. Særlig dette utsagnet: "Jeg synes ikke bare det er trist, jeg synes det er feil. Markus spiller på det norske landslaget og han bør være her og bidra til å bedre nivået i den norske ligaen. Det er den eneste måten norsk fotball kan bli bedre på."

 

Det er helt tåpelig å forvente at norske unggutter skal "ofre" sin egen karriere ved å spille for bunnligaen Tippeligaen. Måten norsk fotball kan bli bedre på er etter min mening slik:

- Forbedre rammebetingelsene for unge talenter (bedre "akademier", bedre fasiliteter, bedre muligheter for å kombinere fotball med et visst nivå av utdanning, mer fokus på basis-teknikk og ballbehandling)

- Få flere unge spillere ut i bedre ligaer slik at de blir vant til å spille på et høyt/høyere nivå

- Hvis det overstående punktet følges vil (sannsynligvis) landslaget få bedre resultater. Får landslaget bedre resultater, kommer til et sluttspill og gjør en positiv figur vil det kanskje skape en synergieffekt i form av at A) flere unge velger å satse hardt på fotball, B) flere talentfulle utlendinger vil komme til Norge for å benytte TL som et springbrett og C) utenlandske toppklubber vil se på TL som en naturlig rekrutteringsarena igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Strandberg starter ikke og Henriksen er solgt. Vi er litt svekket til kampen i kveld, men vi skal gi alt, spesielt på ØØ! Ca. 5.5 timer igjen til kampstart på Lerkendal og jeg er ekstremt nervøs. Blir overhodet ikke noe enkel kamp, men vi har en fot innenfor gruppespillet allerede. Nå er det bare å fullføre 90 minutter til og få den andre foten innenfor.

 

TIL EUROPA!

 

Også håper jeg at Molde og Tromsø klarer å følge etter. Hadde vært fantastisk med tre lag i gruppespillet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...