Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De første ti min så var vi ikke med i det hele tatt, men den neste halvtimen syns jeg vi er godt med og vi hadde fortjent å gå til pause med 0-0. Begge lag kommer til sjanser. Målet kommer alt for lett, og man kan ikke la spillerne deres stå alene inne i 16-meteren, så de kan prikke ballen forbi Daniel.

 

Får vi et mål og 1-1 i andreomgangen, så er jeg fornøyd, men vi er med. Tull å si at vi ikke fortjener å gå videre. Førsteomgangen var bedre enn det meste vi har gjort i Tippeligaen. Husk at vi møter et meget godt lag.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Nei.

 

Hvordan forventer du at Rosenborg skal spille på bortebane mot et av Polens beste lag? Vi står trygt i forsvar og tar ok vare på mulighetene vi får. Er enig i at vi mistet ballen på midten et par ganger for mye, men førsteomgangen var absolutt godkjent. Klarer ikke skape noe første ti, men står trygt defensivt. Kommer godt med den neste halvtimen, før vi avslutter med fem ekstremt dårlige minutter.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

MEGET fornøyd med at vi tar med oss 1-1 hjem til Trondheim. Dockal viser igjen at han er for god for RBK, og han kommer til å forsvinne til neste sesong om vi kvalifiserer til gruppespillet. Men for all del, jeg vil til gruppespillet! :p

 

Mye bra i andreomgangen også. Igjen tar det litt tid før vi er med, men det ble meget fornuftig RBK-spill utover i omgangen. Syns egentlig samtlige spillere gjorde en grei jobb i dag, og Prica gjorde et fint innhopp. Etter min mening er det der Prica kan være god å ha nå. Kom inn litt sent i dag syns jeg, men innhoppet var bra.

 

Tarik er meget god, men forsvinner mye i andre omgang. Mye fordi han blir litt alene der oppe og må spille på hele bredden av banen. Han skal ha for at han løper i 2x45 min, og jeg gleder meg til å få mer Tarik i de neste kampene.

 

Gleder meg til hjemmekampen og nå som vi har 1-1, så må jeg vurdere å ta turen innover til uken.

Lenke til kommentar

Kom dere på Lerkendal neste torsdag og støtt laget. Selv om den går på Canal 9 og det er behagelig å sitte hjemme: Drit i det. Lerkendal er stedet å være. De tilreisende polakkene kommer til å lage en helvetes stemning for sine, og det er flaut om de overdøver Lerkendal-publikummet. Vi trenger fullsatte tribuner på europeiske kvelder igjen. Legia Warzawa i august er perfekt til det. Jeg ber ikke om at dere skal komme og stå på Øvre Øst og synge hele kampen - sitt gjerne på langsidene om dere heller vil det - men kom, hei fram laget, støtt gutta. Om de får se et Lerkendal med 15000 eller flere som virkelig jubler dem frem, så kan det virkelig være motivasjonen som kickstarter høstsesongen og trøkker M*lde godt ned i grøfta.

 

"Bilde tå'n Ivers" som fremføres av ett fullt Lerkendal før en europacupkamp i høstmørket er Norges vakreste fotballopplevelse. Rett og slett.

 

Kom på Lerkendal.

 

Støtt laget.

 

Tro.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...