Gå til innhold

Test av PS3 på 1080p native projektor!


Anbefalte innlegg

Vi var en gjeng som samlet oss hjemme i stua mi tirsdagskvelden, fra kl 17 til 02 omtrent, og testet PS3 på min Mitsubishi HC5000 1080p projektor og 2 meter bredt Dream Screen lerrett + surroundannlegg. Playstation 3 demo-modell ble testet med flere spill. Xbox 360 og Wii ble også forsøkt litt for å se litt forskjeller..

 

HDMI, 1080p, next gen kommer først med PS3? Vel - jeg har laget en liten artikkel på min hjemmeside med en del bilder av seansen. Alle bildene kan klikkes på for større versjoner. Takk til Spillarkivet som ordnet PS3.

 

Link:

http://potetgullmannen.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:D Mmmmm...Sweeet! :D

 

Da var det alikevel ikke så allerverst å stå opp kl. 05:00 om morgenen. Det var noen utrolig fine bilder på lerretet, Grand turismo...Fjellene er jo reine juveler. har du sett noen fjellklattrer kanskje?

 

Blir du ikke svimmel eller kvalm når du spiller for eksempel Gears of war eller en FPS når du sitter så pass nært pixelparadiset? (mener lerretet)

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar

Meget interessant, meget interessant. Ser ut som dere hadde det artig, jeg kan tenke meg at Motorstorm og GT:HD er genialt på projektor. Det blir spennende når spill som Lair og Warhawk kommer, kan tenke meg at de blir herlige på projektor, vel så lenge spillene blir bra selvsagt. :)

 

Jeg funderer på å kjøpe denne projektoren selv. Den eller en fra Sony (også 1080p ) som skal ligge i samme prisleie. Har lest en del om HC5000, og den virker til å være bra ut fra anmeldelsene. Du bruker BetterCables kabler ser jeg....hva var prisen på den mon tro....for 13 meter?

 

Men alt i alt, så får jeg vel si at du laget en flott rapport her. Du ser ut til å være klar som et egg for den nye generasjonen med konsoller.....eneste du må tenke på her er at WAF'en kanskje ikke er den høyeste, med mindre du har en veldig forståelsefull bedre halvdel da. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:no: Ikke frist meg!

 

 

Men dette så ikke så verst ut nei, interessant å lese. GT HD så bra ut.

Får vel klare meg en stund til jeg, med 720p og X360 :/ Men det som du sa, du kan sitte nærmere når du har høyere oppløsning, men da blir du svimmel. :p

Har et 2m bredt lerret selv, så merker det jeg også sitter jeg for nærme.

 

Du skulle testet noen multiplattform-spill for å sammenlignet (:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Jeg har en følelse at jeg og mitt Visa kort blir å være meget store uvenner i tiden fremover. Visa kortet med trang til å kjøpe projektor, lerret, surround annlegg og konsoller i angro, mens jeg derimot vil faktisk ha litt penger til andre ting.

 

Bra skrevet, GT HD så meget fint ut. Gleder meg til GT5 kommer for full pakke, skal ikke se bort fra at min indre stemme mot dyre kjøp blir låst inne i bøttekottet mens jeg ruser til nærmeste butikk og investerer i dyre saker :p

Lenke til kommentar

For eit lekkert oppsett du har der mann! Dette sklal eg faa lest i lopet av skiftet!!

 

EDIT, dette var hyggeliglig lesning. Eg unner alle gleden av PS3 paa fredag. Eg skal derimot saumfare forumet for intrykk og videre diskusjon av konsollen. Dette blir bra!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hoi, savner en konklusjon på om det var noe særlig forskjell fra 360?

 

Vurderer ps3 selv, kjører 360 på 720p prosjektor og 100" .. Men avventer til jeg hører hva folk gir av tilbakemeldinger på ps3 som mediacenter, hd materiale samt spillmaskin. Gjerne kom med en utvidet review ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...