Gå til innhold

Otto Jespersen tatt i 132 i 80-sone.

BigJackW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg hørte nettopp på radioen at Otto Jespersen ble tatt i 132 km/h i ei 80-sone.

Han ble dømt til 15 Dagers betinget fengsel med dommen ble anket, i stedet fikk han 30 timers samfunnstjeneste.

Han slapp å plukke søppel i parken osv, men i stede får han stå på et kjøkken å koke mat.

Så forøvrig noe her også:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=170298

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er da en mye bedre straff enn betinga fengsel som i realiteten betyr at han ikke blir straffet. Nå får han gjort litt nytte for seg også :)

Skrevet
- Suppekokerne har hatt en avgjørende betydning for krigers utfall opp igjennom historien. Hadde ikke Napoleon vært så gjerrig på minestronesuppen, så hadde han nok ikke tapt i slaget ved Waterloo.

OJ :love:

Skrevet

Otto er elsk, ja!

- I media brukes ordet suppekoking som en nedsettende betegnelse, men det stemmer ikke. Det ligger utrolig mye arbeid bak en velkomponert suppe. Fram til nå i livet har jeg kokt suppe til kanskje tre eller fire personer, nå skal jeg koke suppe til flere hundre. Det er klart at det blir en utfordring, sier han.

Skrevet
Attentionwhore. :wee:

8198183[/snapback]

Haha. Jaja.

Det er jo ikke som om at han kjører for fort for å komme i avisen.

Syns det ser synd at det er slike nyheter dagens aviser skriver om. Hvem bryr seg egentlig om det er Otto Jespersen eller Olga fra Toten som kjører for fort?

Skrevet

. Hvem bryr seg egentlig om det er Otto Jespersen eller Olga fra Toten som kjører for fort?

8202785[/snapback]

Majoriteten av norges befolkning.

Skrevet (endret)
Men burde han ikke mistet lappen når han kjørte så fort?

8203077[/snapback]

Han er garantert fotgjenger i et par år ja. :)

EDIT: Ops... Det ble visst bare elleve måneder pluss ny oppkjøring.

Endret av endrebjorsvik
Gjest medlem-105476
Skrevet

. Hvem bryr seg egentlig om det er Otto Jespersen eller Olga fra Toten som kjører for fort?

8202785[/snapback]

Majoriteten av norges befolkning.

8202943[/snapback]

Da er jeg ikke en del av majoriteten :ermm:

Skrevet (endret)
Hvem bryr seg egentlig om det er Otto Jespersen eller Olga fra Toten som kjører for fort?

8202785[/snapback]

Tingen var at han fikk stå på et kjøkken i stede for å plukke spøppel i oslos gater og park.

Endret av BigJackW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...