Gå til innhold

Arbeidsuke... Hva tok du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Vi hadde lærer som kom innom hver jobb og snakket og sjekket opp på oss. Trodde alle hadde det. Derfor var det liksom umulig å snike seg unna.

8323807[/snapback]

Sånn var det hos oss også. :p

 

Husker at sjefen min ikke var særlig hypp på å få besøk av henne, så da hun kom og snakket med han, gikk det mest i "Ja" og "Nei" og "Hehe, m-m". :wee:

Lenke til kommentar

Jeg hadde arbeidsuke for 3 uker siden....da jobbet jeg på brannstasjonen her jeg bor...det var drit gøy ;)

Jeg var med å feiet (feiet 2 hus helt alene :!: ), skiftet dekk og vasket bilene, kjøre brannbil, sjekke peisene til folk, og slokke en liten brann :D

Dette skal eg fortsette med i framtiden :cool:

Lenke til kommentar

hmm, tid for å mimre litt.

Kan huske da jeg gikk i 10ende klasse og hadde arbeidsuke, jeg jobbet faktisk i Kristiansand Dyrepark. Tror nok dette var litt forskjellig i forhold til hva andre fikk oppleve, men jeg matet bland annet apekatter, ryddet litt rundt forbi samt stelte med dyr som hester, geiter, elger osv. Virkelig noe å anbefale vist man bor i kr.sand og har sjangsen for å jobbe her i arbeidsuka, det var en artig uke!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ungdomskolen det er snakk om? Da var jeg helikoptermekaniker på Flesland (flyplassen i Bergen). :green:

 

Mekket en del på Sikorsky og Super Pumaer, kjørte de ut og inn (jeg satt i helikopteret og styrte, kjørte ikke tauebilen)

og var med ut på en plattform.

 

 

På videregående (VKII IKT) var jeg en uke på en VGS-skole her i Trondeim, og en annen uke i et stort firma i Molde som jeg ikke husker navnet på.

Lenke til kommentar

Var hos vegvesenet og fikk kjøre en traktor og en liten lastebil. Holdt på å kjøre ned stakkars bilen til læreren når jeg rygga den på plass. Lastebilen klarte jeg å kjøre nesten å velte helt rundt når jeg fikk hjulene nesten over en skråning. Var på vinterstia og så dårlig sikt at det var umulig å si hvor var selve veien og hvor var "stupet". :!:

 

Dette var da for en del år tilbake, har bedre bilkontroll enn Petter Solberg nå. :D

Endret av SynSwitch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...