Gå til innhold

Arbeidsuke... Hva tok du?


Anbefalte innlegg

Hei Lesere og Postere! :D

Jeg skal ha arbeidsuke i uke 21!

Trenger litt hjelp her.. Hva er smart å ta?

Bor nærme strømmen storsenter så skal ta en jobb rundt der men først! trenger jeg hjelp med søknad!

Også må dere hjelpe meg med hvilken jobb jeg skal ta, legg igjen begrunnelsen!

 

Takk for hjelpen ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en srbiedsuke på Elkjøp, dog på lageret. Var ganske morsomt der, siden jeg var sammen med en skolekamerat også. Fikk betalt middag (på Burger King) som "belønning", samt 70% rabatt på Antivirus av den søte dama i kassen. Hun spurte om det ikke var jeg som var der på arbeidsuke, og da svarte jeg ja. Står faktisk på kvitteringen "Arbeidsukeguttrabatt": Hypersammenskriver så det holder!

Lenke til kommentar

Det er smart å ta noe du er interessert i, f.eks. idrettsbutikk, musikkforretning e.l. Jeg har hørt fra de fleste som jobba i butikk at de fikk kjedelige jobber som å pakke opp og ned ting eller rydde. Hadde kanskje prøvd noe litt mer spennende hadde jeg vært deg.

 

Tror ikke du trenger søknad. Når det bare er snakk om ei uke holder det nok å snakke med noen av de ansatte i butikken.

 

Jeg var hos Fame Fotografene i arbeidsuka. Var ganske gøy, fikk gjøre mye forskjellig. Eneste kjedelige var å vaske studio, men dette gjorde jeg bare en gang.

Lenke til kommentar

Jeg jobbet 3 dager på Mix sammen med en kamerat. Det var ganske kjedelig; Gikk mest til å sette varer i hyllene og vaske gulv. Det eneste som var gøy var å sette prislapper på DVD filmene... :cool:

 

Men det hadde ikke vært så kjekt å gjøre det en hel uke.

Som sagt: Lurt å velge noe du liker. :)

Lenke til kommentar

Spørs hva du mener med arbeidsuke.

Så langt har jeg hatt en del "slike" jobber.