Bertelsen Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Dette bør seriøst komme til 360 eller ps3. Ikke fanden om jeg spiller dette på en 17" skjerm.
Mister Awesome Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Tenk hvis de hadde brukt cryengine 2 på gta 4! Det hadde vært saker!!
Lakus Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Tenk hvis de hadde brukt cryengine 2 på gta 4! Det hadde vært saker!! Ja tenk på det du......... Gleder meg, skal kjøpe maskin nok til dette og koble til TV'en, så jeg slipper liten fysisk størrelse på skjermen!
Enceladus Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Tenk hvis de hadde brukt cryengine 2 på gta 4! Det hadde vært saker!! Ja tenk på det du......... Gleder meg, skal kjøpe maskin nok til dette og koble til TV'en, så jeg slipper liten fysisk størrelse på skjermen! 8121304[/snapback] Har du HD tv da?
kavorka Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Sinnsyk fet demo Lurer dog på hvor mye av dette som er DX10 Crysis + R600 SLI + Sony 46" Bravia 1080p Tv hadde vært noe
Lakus Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Har du HD tv da? Sinnsyk fet demo Lurer dog på hvor mye av dette som er DX10 Crysis + R600 SLI + Sony 46" Bravia 1080p Tv hadde vært noe Skal skaffe meg Crysis - ja! R600 + resten av nytt system - ja! HD Tv har jeg, selv om det bare er 720p så holder det for meg.
Håvard Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Dette bør seriøst komme til 360 eller ps3. Ikke fanden om jeg spiller dette på en 17" skjerm. 8121164[/snapback] Jeg mener jeg leste noe et sted om at xboxen og ps3 ville være for svake for dette, men er litt usikker på dette.. Står en del om Crysis og konsoller her også.
PantZman Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Så meget imponerende ut! En ting jeg ikke likte helt var da tanksen kjørte gjennom skuret, så ut som skuret sprengte fremfor tanksen. Stusset litt på den bomben i slutten og. Allt rundt deg ble blåst bort men selv stod han planta som grunnfjellet. Ellers var det meget bra.
Enceladus Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Så meget imponerende ut!En ting jeg ikke likte helt var da tanksen kjørte gjennom skuret, så ut som skuret sprengte fremfor tanksen. Stusset litt på den bomben i slutten og. Allt rundt deg ble blåst bort men selv stod han planta som grunnfjellet. Ellers var det meget bra. 8122919[/snapback] Jeg tipper det enten var en demonstrasjon av effekten av et slikt nedslag på miljøet. Eller så hindret denne superdrakten karakteren i å bli blåst i fillebiter om det var gameplay fra spillet. Drakten kan jo stilles inn i ulike moduser. Som mer styrke, mer fart osv.
Mompen Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Tenker meg at vi sitter og gliser oss skakke av grafikken på dette spillet om en 10 års tid. Men, det ser helt villt pent ut, for å si det mildt!
Lakus Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Tenker meg at vi sitter og gliser oss skakke av grafikken på dette spillet om en 10 års tid. Om en 10 års tid er vel grafikken ikke kalt grafikk lenger, og spill ikke kalt spill, men "hjem for nye livsformer" og man blir straffedømt for og drepe en "data-figur". Nettop fordi AI'en har blitt så god at NPC'en reagerer på hver eneste berøring, lyd og følelser. Og grafikken så god at man kan drepe en maur, legge den under et in-game mikroskop og telle antall bakterier som krabber rundt på den. Enda litt tid etter dette da man kan zoome inn og se på de millioner av forskjellige nervetrådene i hendene vil jeg si at grafikken begynner og bli sykelig! Slik den er nå vil jeg kalle den naturtro nok! :!:
Looper87 Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=62...euphoria+engine Men for all del, dette blir ekstremt fett. 8121098[/snapback] Framtiden ser lys ut for spillinteresserte. Kanskje vi innen 10år kan simulere virkeligheten så godt, at vi ikke klarer å merke forskjell.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=62...euphoria+engine Men for all del, dette blir ekstremt fett. 8121098[/snapback] Framtiden ser lys ut for spillinteresserte. Kanskje vi innen 10år kan simulere virkeligheten så godt, at vi ikke klarer å merke forskjell. 8125240[/snapback] Da slutter jeg å spille og bruker tiden på noe mer nyttig
thomassit0 Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Finnes det ikke noen HD versjon av den første videoen ?
Avean Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Atombomben der må kreve noe vanvittig fysikkalkulasjoner.
siDDis Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Hoho, eg må sei at eg er meget imponert. Her har dei verkeleg lagt ned mykje penger for å bli heilt cutting edge. Det overgår alt eg har sett per dags dato by far! Men gidder eg å skaffe med Vista for å teste dette...Nei! Kan fint vente eit par år til.
flopflop Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Det ligger en HD-versjon på IGN, men man må være medlem for å laste den ned. Dersom noen er medlem der og er villig til å laste ned og dele filen her, ville jeg blitt glad++ Tror ikke Crysis kommer til å kreve noe vanvittig av prosessoren, selv om det nok må en litt "upper-end" CPU til å få et tilfredstillende resultat. Men skjermkortet, derimot, skal nok få kjørt seg til de grader. Demoklippene og klippene med in-game spilling går på PCer med GTX-kort, så det ser jo ut til at de av oss som har gått til innkjøp av en slik kan kose oss med Crysis på god oppløsning og eyecandy når det kommer. Men jeg tar ingen sjanser. Ny PC skal på plass før Crysis, og trenger jeg SLI for å kjøre en logisk oppløsning, so be it EDIT: Og til de som vil ha spillet til PS3/Heks-boks, så mener jeg at utvikleren av spillet sa at dette ikke kom til å skje. IMHO -> FPS + konsoll = nei, nei og atter nei. PC ftw! Endret 12. mars 2007 av demeyfint
ttt Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Men gidder eg å skaffe med Vista for å teste dette...Nei! Kan fint vente eit par år til. 8133163[/snapback] Du treng strengt tatt ikkje Vista for å spele Crysis. demeyfint: Til tross for at utviklarane fokuserer på PC no, kan vi ikkje sjå bort frå ein konsollversjon ein gong i framtida.
siDDis Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Å ja det stemmer, spelet var jo faktisk primært DX9 med eindel DX10 funksjonalitet. Men eg trur nok det er lurt å vente og heller sjå kva forskjellen blir mellom PC og konsoller først. Eller var det eit heilt anna spel som skulle koma på konsoller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå