Gå til innhold

GDC - Cryengine 2 Tech demo (Crysis)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ny tech demo av Cryengine 2 som alle vet driver Crysis. Meget imponerende demo spør du meg. Spesielt ansiktsanimasjoner og hvordan skjelettsystemet justerer seg etter forholdene. Og til slutt er det en fysikkdemonstrasjon som er mildt sagt syk.

Anbefaler en titt:

http://gamevideos.com/video/id/9865

Ser mer og mer fram til Crysis hver dag. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ah, eyecandy.. Dag-natt syklusen så jo helt fantastisk ut. Bare så synd at for å spille i DX10 kreves det både nytt skjermkort og Vista. Det blir noen kroner.

Skrevet (endret)

Skulle ønske det var disse gutta som kontaket Sony eller Microsoft, og sa "Hvis du putter så mye ram og en en sånn gpu inn i konsollen, skal vi lage dette til dere"

Ser helt rått ut, fysikken på slutten... bare wow

Endret av Toreal
Skrevet

Som stor fan av Far Cry blir Crysis eit rimeleg sikkert kjøp, til tross for at det er enkelte ting eg ikkje er like begeistra for. Vi veit at Crytek kan det med god grafikk osv., dette klippet bekrefter bare dette.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

er det kommet noen HD versjon av dette klippet? så utrolig bra ut,

Skrevet

Hvorfor slippes alltid trailere i liten oppløsning først? Hvorfor bare ikke slippe en i HD kvalitet? Er det et slags markedsføringstriks eller noe?

Er irriterende. Jeg gidder ikke se ferdig denne traileren før en i hd slippes.

Skrevet (endret)

Wow, syke greier. Den overgår UnrealEngine 3 på mer eller mindre samtlige områder virker det som. Håper det kommer mange spill som lisensierer denne.

CryEngine 2+ Euphora AI systemet = :dribble: :dribble: :dribble:

Endret av Thomas_H
Skrevet

UE3 får rimelig hard konkurranse her ja, det er sikkert. Likte spesielt animasjonssystemet, elegant. Spørs om jeg gidder og oppgradere da, får se hvordan det kjører på DX9 først :p

Skrevet

Jepp, dette er SKIKKELIG next-gen. Det jeg har sett av UE3-engine så langt kan ikke måle seg med dette. Litt vel mørke skygger og litt rar munn på han karen er eneste jeg kan sette fingeren på. De holder visstnok på å spesialtilpasser motoren til X360 og PS3, så forhåpentligvis er det mange spill som vil benytte seg av den. Det eneste jeg er bekymret for er om den blir dårlig optimalisert som CryEngine1 som krevde alt for mye sammenlignet med andre motorer i sin tid (Doom 3, Source).

Skrevet (endret)

Eg syns å huske at CryEngine krevde lite eg i forhold til galskapen som utspilte seg på skjermen? Men det var kansje etter noen patcher det eller?

Har spillte altfor mye RE4 i dag så huet er nok litt bortevekk dog.

Endret av Mala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...