Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Etter å ha fulgt med på stadionsaken en del år ga jeg opp, da det gikk frustrerende sakte fremover. Nå ser jeg at vi har fått grønt lys, og at byggingen kan starte allerede i august. Fantastisk er det, men er det bare meg som synes stadionet er grusomt stygt? Det minner meg mer om tribunene til en travbane.

 

uxmrMTF.jpg

 

http://www.vpn.no/vpn-spesial/stadionsaken-vpn-spesial/2015/04/snart-byggestart-for-ny-stadion/

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Var herlig å endelig være tilbake på Ullevaal og se TIppeliga! For oss som bruker PL som pauseunderholdning er det morsomme tider fremover :)

 

Det folk kanskje ikke helt tenker på er at i fjor var vi veldig ofte bak til pause og kunne gjøre endringer basert på motstanderen, mot Godset er det vi som går inn i garderoben og sier "Fortsett med det" og motstander som må legge om planen, da får man fort det kampbildet i 2.omgang fordi Godset er mer tente og spiller litt annerledes. Personlig var jeg veldig fornøyd, til tross for presset i 2.omgang så skaper de ikke all verden og vi ligger bra i banen.

 

Jeg er ikke snauere enn at jeg sier vi burde ha mulighet til å ta 15 poeng på 5 første. Jeg vet det ikke kommer til å skje, men vi må raske med oss mest mulig poeng nå før vi skal møte noen bedre lag!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er vi døde her??

 

Jeg fikk ikke sett fredagens kamp grunnet ett event jeg måtte delta på, men frisk seier borte mot Start. Liker at unge talenter som Stengel og Zahid kommer på banen og at Brown faktisk putter  :dribble:  Så også at Braaten hadde ett fantastisk forarbeid til Stengels(?) mål. 

Noen som kan fylle ut kampbildet for meg? 

Lenke til kommentar

Jeg tror vi skal takke og bukke meget dypt for seier i den kampen basert på 3-2-målet. Det kunne fort blitt annulert ett par ganger i forkant. Men samma' det, en av de bedre seriestartene på mange år er et faktum. Likt på poeng i topp 3 og ikke tap ennå. Selv om det bare er gått 4 kamper så liker jeg det jeg ser. Når spissene våre er blitt varme i trøya og husvarme så burde ting sitte litt bedre. 

 

Jeg er nesten litt bekymret over Zahids gode form, for dersom de siste årene er noe å gå etter så betyr det at han forsvinner når sesongen er over, mest sannsynlig til Tyskland for en altfor lav sum. Vi må begynne å holde på de spillerne som faktisk kan løfte laget og ikke miste de til utlandet med en gang noen stikker nesen fram og inn i mål. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...