Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er bare jævlig skuffet. Klarer ikke å glede meg over de pengene, de blir nok brukt på å redusere underskudd, og hente en gammel middelmådighet. Jeg er dessuten ekstremt skeptisk til Jim Solbakken, tror ikke dette var et godt valg av Håvard.

Enig, dessuten synes jeg det er dumt å selge en 19 åring. De burde ha vente 2-3 år ihvertfall. Håvard, slik jeg ser det, tror jeg hadde hatt godt av å brukt mer tid på å utvikle seg i Vålerenga.
Lenke til kommentar

Har blandete følelser jeg. Elsker Nielsen, og har hatt stor underholdning av å se han spille i år, likevel, vi fikk et bud på 25 mill i sikre penger ifølge VG sine kilder, og da sier man ikke nei, spesielt når Berisha som allerede har debutert på landslaget går for halvparten. Kan tenke meg hvor sinna jeg hadde vært i Viking posisjon.

 

Vi viser hvertfall at vi kan utvikle spillere så bra at de forsvinner til store summer i utlandet. Vi bør se på mulighetene for å beholde Marcus, og det skal være mulig å hente en eller 2 gode erstattere. Dersom vi ikke bruker alt på noe slikt som Djurdjic, skal det nok gå bra. Djurdjic er god han, men skal vi ha folk i oppimot 10 millioner så bør de være på rett side av 25, helst også 23.

Lenke til kommentar

Nå har ihvertfall penger til å hente inn Huseklepp, og kanskje Stene i Ranheim (som har herja i Adeccoen)

 

Ut med et stortalent fra Oslo, inn med en 29-åring fra trønderlag, som aldri har spilt i en høyere divisjon enn Adecco? :p

 

Håper Kamer Qaka signerer en 10-årskontrakt og sverger troskap til Vålerenga Fotball.

Lenke til kommentar

Håvard blir veldig vanskelig å erstatte, men jeg skjønner godt at han drar. 19 år og en avtale vært x antall millioner, hvem ville sagt nei til det?

 

Jeg har veldig lite kjennskap til denne klubben, foruten at de har solgt lagnavnet til en energidrikkeprodusent, som for meg virker useriøst. Men for Håvards del håper jeg ikke han har latt seg friste av x antall millioner, dersom det ødelegger for utviklingen hans. Da ville jeg heller blitt i VIF, eller gått til en klubb som var bedre med spillerutvikling, for å tjene xx(x) antall millioner om noen år.

Lenke til kommentar

Vålerenga har ikke hatt et klart spissalternativ siden Mohammed Abdellaoue ble solgt til Hannover sommeren 2010.

I løpet av Martin Andresens tid som VIF-trener er Bengt Sæternes, Sidoine Oussou, Mostafa Abdellaoue, Yssouf Koné, Isaac Boakye, Veigar Páll Gunnarsson og Marcus Pedersen blitt hentet inn til rollen.

 

Med unntak av Mos, som gjorde suksess på utlån til Tromsø før han meldte overgang til FC København, har det vært få treff på blant kjøpene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...