Gå til innhold

Hvilket er det dårligste spillet du har spilt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen har ikke vært enig enda. ALLE har vært enig hittil i at PC-versionen suger. La det konkludere den diskusjonen.

8102931[/snapback]

 

Hva er det egentlig du prater om? Jeg nevnte PC-versjonen, og han nevnte PC-versjonen. Jeg vil vite hva han syntes var så dårlig med PC-versjonen. Har jeg ikke lov til det?

Lenke til kommentar
Tror det var en slik tråd før også?  :hmm:

 

Uansett mitt værste spill har ikke forandret seg siden den gang.

Husker enda da jeg kjøpte Xbox på release at jeg hadde lest om et spill som heter Wreckless. Spillet høstet gode anmeldelser i enkelte spilleblader, så jeg valgte det sammen med Halo.

Dessuten så grafikken i Wreckless virkelig bra ut.

 

Men huff å huff hvor skuffa jeg ble etter bare 5 min spilling.

Kontrollen var helt elendig. Tynn historie, og et dårlig gameplay.

Tror det må være en av dem dårligste utgivelser på Xbox noen sinne. :thumbdown:

8081394[/snapback]

 

 

Å jaa det hsuker jeg.

Jeghadde bare lyst til å kjøre rundt i byen men neida, idiotiske storymode missions som du måtte prøve om og om igjen var det hele spillet bestod av

Men jeg tror ikke grafikken var dårlig

Endret av gormers
Lenke til kommentar

"7 millioner mennesker spiller WoW daglig. Gjør du? Hvorfor ikke? Er du helt MONGO?! Når så mange spiller et spill, så MÅ det bare være bra, uavhengig av hvilken smak folk har!"

 

Det er ikke det sammen, resident evil er ikke et onlinespill og fikk mye bedre karakter enn WoW, det ble jo tross alt game of the year, ble det ikke?

Lenke til kommentar
Hmmm, dårligste? Det blir faktisk vanskelig. Ikke på grunn av mangel på dårlige spill, både i forhold til at spill generelt og sjangeren det holder til i. "Grinding i ett MMO, SHOCKING!" Lite sjokkerende som at ett skikkelig skytespill som såvidt har storyline, slike ting, dårlige dog mange av de er, er sjanger kjennetegn. Er forsåvidt enig i at grinding sucks, men at ett MMO hadde det kom ikke som noe sjokk for meg :p

 

Men, tilbake til topic! Pirates of the Carribean til xbox.

 

Kontrollene bryter alt av standarder jeg forventer, kamp systemet er klønete og tregt og generelt er hele spillet ett dårlig makkverk og så og si fasitt for spill basert på gode filmer. Jeg elsket det gamle pirates spillet, men dette var bare møkk.

8080868[/snapback]

 

Du skulle ha testa det på pc. Jeg kjøpte det, og rpg geek vennen min lånte det og digga det, samma gjorde en annen kamerat. Hva feilte det han?! Spillet fikk ca 50 % på gamerangkings noe som er mye dårligere enn det høres ut som. Grafikken var ganske god, men bare å måtte sette hånden på musa hver gang du skulle åpne noe og så flytte henda tilbake til tastaturet gjorde meg gal. Og spillet var så repetivt og kjedelig som det kunne få blitt, handla bare om å levle, mmorpg offline med andre ord. Og slossingen vil jeg ikke begynne på.

 

Litt rart at dette spillet er fra de samme som lagde oblivion (bethesda), men mange sier at det er ett av de mest oppskrytte spillene gjennom tidene i en annen tråd også da;P

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Tror det var en slik tråd før også?  :hmm:

 

Uansett mitt værste spill har ikke forandret seg siden den gang.

Husker enda da jeg kjøpte Xbox på release at jeg hadde lest om et spill som heter Wreckless. Spillet høstet gode anmeldelser i enkelte spilleblader, så jeg valgte det sammen med Halo.

Dessuten så grafikken i Wreckless virkelig bra ut.

 

Men huff å huff hvor skuffa jeg ble etter bare 5 min spilling.

Kontrollen var helt elendig. Tynn historie, og et dårlig gameplay.

Tror det må være en av dem dårligste utgivelser på Xbox noen sinne. :thumbdown:

8081394[/snapback]

 

 

Å jaa det hsuker jeg.

Jeghadde bare lyst til å kjøre rundt i byen men neida, idiotiske storymode missions som du måtte prøve om og om igjen var det hele spillet bestod av

Men jeg tror ikke grafikken var dårlig

8103780[/snapback]

 

Sant det. Grafikken er virkelig bra i spillet.

Synd det var det eneste dem tenkte på. :ermm:

Lenke til kommentar
Supreme Commander!

 

For å være et spill som skulle revolusjonere RTS sjangeren så er dette spillet ekstremt dårlig. For det første så krever spillet unormalt mye fra PCn noe som gir meg dårlig "flyt" når jeg spiller. Har også tilgode å finne noen bra strategier å bruke bortsett fra "bygg masse og knus". Har også møtt på mange irritasjonsmoment som "mobile shield generators", transportskip og "repair depots", disse 3 er altfor knotete i bruk til å kunne brukes på en effektiv måte. Jeg har til nå spilt Campaign med UEF frem til "Black Sun" banen og tenkte jeg skulle spille gjennom ihvertfall en hel campaign.

 

Det er sjelden jeg slår av et spill etter 5min pga kjedsomhet, men det er faktisk tilfelle med Supreme Commander.

8069346[/snapback]

 

En fint begrunnet post, synes jeg

En grunn til å spillet er dårlig er at det krever for mye av PCen din?? Det vil vel heller trekke i retning av at det er et bra spill? (dersom man tar for seg grafikk og ikke gameplay). Kanskje du heller skal se etter om det er PCen som gjør spillet tregt..

Det nevnes også tre units som er irriterende. Bruker du MSG til angrep, da? Det er ikke akkurat en veldig slagkraftig unit Men den passer utmerket til å passe på andre units. Det å kontrollere units kan være litt stress dersom du har 300 av dem, og skal detaljstyre alt som skjer. Fokuset i SC er nettopp på det strategiske, det at kontrollene lar deg slippe å holde unitsene i hånden hele tiden. Du vt at du kan velge formasjoner og waypoints før du sender dem av gårde?

Spillet tar også litt tid å sette seg inn i, så jeg forslår at du gjør det først.. Selv synes jeg SC er helt fantastisk

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
Jenssen: Du får HELT feil bilde av Resident Evil 4 til PC.

Resident Evil 4 er uten tvil den beste i serien og muligens det beste eventyrspillet på veldig lenge.

 

 

Dårligste spillet jeg har spilt er World of Warcraft, fy flate at så mange gidder å spille noe så hjernedødt er beyond me.

8067823[/snapback]

 

Noe så selvmotsigende skal man lete lenge etter. Da kan jo like så godt bare jeg si at du har fått et HELT feil bilde på WoW. Det blir like saklig.

8069471[/snapback]

 

WoW ER dårlig!

Derfor får det min stemme :D

Lenke til kommentar
Hvorfor så aggressiv? Jeg er jo enig i hva dere begge sier. Hva som er dårlig med den er vel gjennomdiskutert nå.

8103298[/snapback]

 

Jeg leste feil, sorry. Trodde du sa at ingen var enig. Så ikke at du skrev at ingen ikke var enig. Beklager. :blush:

 

EDIT: Det er forresten snodig at så få (om noen i det hele tatt, egentlig?) har klart å komme med en ordentlig begrunnelse for hvorfor WoW er så dårlig. Har dere prøvd ut WoW i det hele tatt egentlig? Jeg spår jeg får mange løgnhals-svar nå. "Ja selvsagt har jeg det!", osv. Jeg har aldri vært noen fan av WoW, og personlig kan jeg ikke se hva den egentlige grunnen til at så mange flere spiller WoW enn andre online-spill. Jeg ser ikke det spesielle i det. Men igjen, jeg har spilt det alt for lite til å kunne dømme det. Spillet er langt ifra det dårligste jeg har spilt. Det er godt oppbygget, har masse frihet, ser bra ut (veldig fin, tegneserieaktig grafikk i ekte WarCraft-stil), og det fungerer generelt sett veldig bra. Dessuten har spillet en mer eller mindre uendelig varighet (det er jo et MMO, tross alt, med nye oppdateringer hver uke). At folk sier det er det dårligste spillet de har spilt, tyder enten på at de ikke har spilt veldig mange spill, eller at de rett og slett ikke gidder å tenke bedre etter. Det finnes tusenvis av spill som er dårligere enn WoW.

 

Gormers: Jeg kan ikke si dette med absolutt 110% sikkerhet, men jeg er likevel relativt sikker på at WoW fikk flere Game of The Year-priser enn RE4.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Synes også det blir litt teit å skrike ut at "wow suger hestepikk uten sidetykke", uten videre begrunnelser.

 

Husker jeg begynte å spille det på release, og ble faktisk hektet i flere måneder. Var kjempebra, men det var videreutviklingen av spillet jeg ikke likte. Fokuseringen av spillet endret seg til å bli et repeterende spill. Det kom sikkert til et punkt der spillet ikke klarte å gi meg mer intuitivt gameplay. Da sa jeg stopp, og la det på hylla.

 

Holdt meg vekke fra det et års tid, og testa det igjen for et par måneder siden. Det som møtte meg i Azeroth's verden var motbydelig. Jeg ble kvalm, og måtte trykke exit i all hast. Denne fokuseringen på "grinding" og "fetching" har tatt helt av. Det er nesten fantastisk, at 7 millioner mennesker spiller dette regelmessig. Men det må jo være det sosiale som holder spillerne igjen i denne syke, virtuelle verdenen. Gameplayet er jo ikke morsomt for en femmer.

Nå har jeg riktignok ikke testet så mye raids osv. med guild. Kan jo hende det er underholdene nok.

 

For min del klarer jeg og underholde meg på andre måter, inntil aoc blir sluppet, slik at vi kan oppleve et real-time slåssesystem, istedenfor å trykke på knapper. Det blir kos.

Lenke til kommentar

Jeg spør det samme spørsmålet som Hr. Jenssen: har dere prøvd det i det heletatt? Og hvis dere sier ja; har dere prøvd å levlet opp en karakter til level 20? Du kan ikke spille fem minutter på en level 1 karakter som har noen få spells, for deretter å påstå at WoW suger. Og hvis du har prøvd en kompis sin highlevel for deretter å påstå at WoW suger, så er jo det forståelig nok for du skjønner jo ikke en dritt. Men du må sette deg inn i et spill og lære spillets muligheter og mekanismer, før du kan si at det virkelig suger.

 

Vil forresten si at NFS: Carbon er det værste oppgulpet jeg har spilt. EA kommer med det samme hele tiden, de har ikke tatt seg bryet med å legge til flere bildeler å style med engang. Autosculp(?)-funksjonen var ikke noe å rope hurra for, og ikke nok til å kvalifisere NFS:C til noe virkelig nytt. Det er bare NFSU, NFSU 2 og NFS:MW all over again.

Lenke til kommentar

i nyere tid må det være: New Super Mario Bros.

sett det før og det var aaaalt forr lett. patetisk lett faktisk. bossene var en vits å det var veldig kort og level designet var ikke "all that" synes bare det var skikkelig meh :p

men har lyst å spille det spillet som Spillmagasinet prøvde:

"Terningkast 7

Hadde terningen hatt sju kanter ville «New Super Mario Bros» fått toppkarakteren.

+ Alt, det er rett og slett mer eller mindre perfekt.

- Som Mario ville sagt det: Noooothing!"

 

 

høres ut som et bra spill det der;)

Endret av Firvulag
Lenke til kommentar

hr. Jenssen, det går vel i det at det er smak etter genre, så noen ikke liker rpg. Jeg har ikke sagt noe imot Wow selv, siden jeg bare har testa bitte litt. Men selv om jeg ikke vet om WoW flikk flere game of the year awarder så vet jeg at det ihvertfall fikk det lavere score på gamerangkings enn resident evil gjorde

Lenke til kommentar
I år er det dårligste spillet jeg har prøvd, Resident Evil 4.

 

8066320[/snapback]

 

Haha. Ja PC versjonen er faktisk så lamslått og gale at man kan lure på antallet sure sokker som har blitt røyket hos Capcom. Grafikken er langt langt dårligere (les mindre atmosfærisk og stemningsfyllt) enn på PS2/GC pga. total mangel på lys effekter. Illusjonen av å spille om natten er totalt ødelagt. Alt er platt,grått og sterilt i motsetning til konsollversjonene. Eg spillte rundt 8-10 timer av PC versjonen, dog med Xbox 360 kontrolle som gjør jobben mye bedre enn tastaturet vil eg tro. Men pga det eg beskriver ver her bestilte eg faenskapen på PS2 og spillte det fra staren av igjen. Fantastisk mye bedre. Slik vil eg se videre RE spill i fremtiden.

 

Ærlig talt, åssen faen kan man spille dette med tastatur? Glad eg aldri tenkte på å prøve det ut ein gang. Funket overaskende bra med ein 360 kontroller da.

 

Jævla fitte port.

Lenke til kommentar

Det dårligste spillet jeg har spillet?

 

Uten tvil, Counter-Strike.

 

Grunn?

 

Gameplay: Det er kun 1 type gameplay. Thats it. Spring rundt med våpen til du ser din motstander, plaff så løs. Er du heldig treffer du hodet med et av skuddene og dreper han momentant. Gjør du det ikke er det bare å sikte på kroppen og plaffe løs så godt du kan. Er du uheldig treffer han deg i panna med en pistol og da dør du. Så spawner du igjen og alt gjenntar seg. Er du heldig får du tak i et annet våpen.

 

Level designe: Mer elendig leveldesigne enn i CS skal du lete lenge etter. Linært, kjedelig, grått og dårlig planlagt er det som preger spillet. Jeg er selv level designer for Source/HL engienen og den kan gjøre mye mer, men grunnet det elendige oppsette til spillet blir brettene slik.

 

Community: Av de serverne jeg har prøvd (og det er noen) har jeg enten blitt banna fordi jeg hadde flaks og knerta adminen med et headshot, eller så har jeg blitt ranta ut av spillet fordi jeg døde noen ganger. Det er det værste communityet jeg har opplevd i et online spill. Virker for meg som spillerne består av premenstruelle fjortisser.

Lenke til kommentar
Det dårligste spillet jeg har spillet?

 

Uten tvil, Counter-Strike.

 

Grunn?

 

Gameplay: Det er kun 1 type gameplay. Thats it. Spring rundt med våpen til du ser din motstander, plaff så løs. Er du heldig treffer du hodet med et av skuddene og dreper han momentant. Gjør du det ikke er det bare å sikte på kroppen og plaffe løs så godt du kan. Er du uheldig treffer han deg i panna med en pistol og da dør du. Så spawner du igjen og alt gjenntar seg. Er du heldig får du tak i et annet våpen.

8108489[/snapback]

 

Er ikke alle skytespill sånn da?

Lenke til kommentar
Det dårligste spillet jeg har spillet?

 

Uten tvil, Counter-Strike.

 

Grunn?

 

Gameplay: Det er kun 1 type gameplay. Thats it. Spring rundt med våpen til du ser din motstander, plaff så løs. Er du heldig treffer du hodet med et av skuddene og dreper han momentant. Gjør du det ikke er det bare å sikte på kroppen og plaffe løs så godt du kan. Er du uheldig treffer han deg i panna med en pistol og da dør du. Så spawner du igjen og alt gjenntar seg. Er du heldig får du tak i et annet våpen.

8108489[/snapback]

 

Er ikke alle skytespill sånn da?

8108670[/snapback]

De fleste skytespill er ikke SÅ rett frem som CS... Ta Operation Flash Point for eksempel.. Der kan ting løses på flere måter. Banene er mer varierte, og spillet er generelt sett mer utfordrende :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...