Gå til innhold

Hvilket er det dårligste spillet du har spilt?


Anbefalte innlegg

World Of Warcraft

 

Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding

Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching

 

Er det utdypende nok?

8066335[/snapback]

Akuratt som jeg skulle sagt det selv :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss! Så mange som var enige med meg her da! :D Hadde tenkt til å gå inn her å skrive WOW, og da regnet jeg egentlig med å få ekstremt mange imot meg! :p

 

Men, WOW er nok det kjedeligste spillet jeg noen gang har spilt.. ikke noe nytenkning, eller noe som klarer å engasjere deg.. Finner det ekstremt merkelig at så mange spiller det..

Lenke til kommentar

Supreme Commander!

 

For å være et spill som skulle revolusjonere RTS sjangeren så er dette spillet ekstremt dårlig. For det første så krever spillet unormalt mye fra PCn noe som gir meg dårlig "flyt" når jeg spiller. Har også tilgode å finne noen bra strategier å bruke bortsett fra "bygg masse og knus". Har også møtt på mange irritasjonsmoment som "mobile shield generators", transportskip og "repair depots", disse 3 er altfor knotete i bruk til å kunne brukes på en effektiv måte. Jeg har til nå spilt Campaign med UEF frem til "Black Sun" banen og tenkte jeg skulle spille gjennom ihvertfall en hel campaign.

 

Det er sjelden jeg slår av et spill etter 5min pga kjedsomhet, men det er faktisk tilfelle med Supreme Commander.

Endret av toeblast
Lenke til kommentar
Jenssen: Du får HELT feil bilde av Resident Evil 4 til PC.

Resident Evil 4 er uten tvil den beste i serien og muligens det beste eventyrspillet på veldig lenge.

 

 

Dårligste spillet jeg har spilt er World of Warcraft, fy flate at så mange gidder å spille noe så hjernedødt er beyond me.

8067823[/snapback]

 

Noe så selvmotsigende skal man lete lenge etter. Da kan jo like så godt bare jeg si at du har fått et HELT feil bilde på WoW. Det blir like saklig.

Lenke til kommentar
Jenssen: Du får HELT feil bilde av Resident Evil 4 til PC.

Resident Evil 4 er uten tvil den beste i serien og muligens det beste eventyrspillet på veldig lenge.

 

 

Dårligste spillet jeg har spilt er World of Warcraft, fy flate at så mange gidder å spille noe så hjernedødt er beyond me.

8067823[/snapback]

 

Noe så selvmotsigende skal man lete lenge etter. Da kan jo like så godt bare jeg si at du har fått et HELT feil bilde på WoW. Det blir like saklig.

8069471[/snapback]

 

Uhm nei det er ikke selvmotsigende. Avean sier at du får et feil bilde av spillet, fordi du spiller PC-versionen som ikke når GC-utgaven opp til ankelen.

 

Avean har spillt WoW, den ene versionen som finnes. Hadde det vært en gameboyversion av WoW og det var det han hadde spillt hadde jeg vært enig i at det er selvmotsigende.

 

Tror ikke du fatter hvor stor forskjellen faktisk er på GC vs. PC. Det er nesten som Quake 1 på pc med 3dfxkort mot Quake 1 på Nintendo 64.

Lenke til kommentar
Jenssen: Du får HELT feil bilde av Resident Evil 4 til PC.

Resident Evil 4 er uten tvil den beste i serien og muligens det beste eventyrspillet på veldig lenge.

 

 

Dårligste spillet jeg har spilt er World of Warcraft, fy flate at så mange gidder å spille noe så hjernedødt er beyond me.

8067823[/snapback]

 

Det er jo din mening.

Hvis jensen har en annen mening må vi respektere den...

Endret av Zollid
Lenke til kommentar
Jenssen: Du får HELT feil bilde av Resident Evil 4 til PC.

Resident Evil 4 er uten tvil den beste i serien og muligens det beste eventyrspillet på veldig lenge.

 

 

Dårligste spillet jeg har spilt er World of Warcraft, fy flate at så mange gidder å spille noe så hjernedødt er beyond me.

8067823[/snapback]

 

Noe så selvmotsigende skal man lete lenge etter. Da kan jo like så godt bare jeg si at du har fått et HELT feil bilde på WoW. Det blir like saklig.

8069471[/snapback]

 

Uhm nei det er ikke selvmotsigende. Avean sier at du får et feil bilde av spillet, fordi du spiller PC-versionen som ikke når GC-utgaven opp til ankelen.

 

Avean har spillt WoW, den ene versionen som finnes. Hadde det vært en gameboyversion av WoW og det var det han hadde spillt hadde jeg vært enig i at det er selvmotsigende.

 

Tror ikke du fatter hvor stor forskjellen faktisk er på GC vs. PC. Det er nesten som Quake 1 på pc med 3dfxkort mot Quake 1 på Nintendo 64.

8069676[/snapback]

 

@rulleguru:

Det Avean sier er at Jenssen får helt feil bilde av RE4 til PC, så den skal Jensen få. Avean blander ikke inn GC versjonen i det hele tatt. Nå framstår du veldig som om du har lyst til å krangle. :ermm: Gjør det på PM er du snill, så ser vi om vi ikke kan fylle opp denne tråden med tilsynelatende elendige spill, ikke en hel masse dårlige kommentarer.

 

Sier i førstepost at synspunkter på hva som er et godt eller dårlig spill er en subjektiv sak. Så lenge Jenssen begrunner, noe han gjorde, så er det Jenssens greie.

 

@Jenssen:

Avean kommer ikke med en begrunnelse på hvorfor han syntes WoW er elendig og bryter således med en av få grunnleggende regler for tråden. Derfor kan jeg se usaklighetspoenget ditt, men det er ikke nødvendig å helle bensin på bålet syns jeg.

 

 

La det være nå gutter. Jenssen syns RE4 suger og begrunner det, trekker en link til konsollversjonene som kan misforstås (men som han forklarer etterpå, derfor heller ingen vits å dra dette videre), men livet går videre. Jenssen forandrer trolig ikke mening uansett hva dere, jeg eller noen andre sier til ham. Selv har jeg ikke prøvd spillet og har derfor ingen grunn til å uttale meg. Ville jeg imidlertid uttalt meg hadde jeg valgt en annen tråd. Oppfordrer dere som ikke har vært like grundige som Jenssen å tenke litt over postene deres. Tenker på poster av typen hvor det slenges fram en tittel tilsynelatende uten begrunnelse.

 

 

Videre OT tas PM eller i ny/annen tråd, please! Syntes det er interessant å høre hvilke spill folk har mislikt sterkest! :!: ..og ikke minst hvorfor!

 

 

EDIT:

Det er jo din mening.

Hvis jensen har en annen mening må vi respektere den...

 

:thumbup: My point exactly..

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Synes nesten alle spill med Mario og Zelda er skikkelig skikkelig møkkverk.

 

Eneste Mario spillet jeg synes er bra er "Super Mario Bros" til super nintendo.

Lenke til kommentar

Hmmm, dårligste? Det blir faktisk vanskelig. Ikke på grunn av mangel på dårlige spill, både i forhold til at spill generelt og sjangeren det holder til i. "Grinding i ett MMO, SHOCKING!" Lite sjokkerende som at ett skikkelig skytespill som såvidt har storyline, slike ting, dårlige dog mange av de er, er sjanger kjennetegn. Er forsåvidt enig i at grinding sucks, men at ett MMO hadde det kom ikke som noe sjokk for meg :p

 

Men, tilbake til topic! Pirates of the Carribean til xbox.

 

Kontrollene bryter alt av standarder jeg forventer, kamp systemet er klønete og tregt og generelt er hele spillet ett dårlig makkverk og så og si fasitt for spill basert på gode filmer. Jeg elsket det gamle pirates spillet, men dette var bare møkk.

Lenke til kommentar
Josefine (ett eller annet)

 

Hvorfor?

 

Du satt inni en kjedelig camping vogn og nesten ikke kunne gjøre noe og det eneste du kunne var å gå inn i en kjedelig hule.

8066733[/snapback]

 

Vet ikke hvor seriøs du er på dette innlegget, men nå er Josefine først og fremst ment for barn 4+, og for denne aldersgruppen er dette spillet utrolig bra. Terningkast 6 i flere tester (VG). Jeg kjøpte Josefine og dinosaurene til min datter på 6 år i går, og hun syns det er kjempebra !!

Lenke til kommentar

Driv3r / Driver 3

 

Jeg likte de 2 første spillene og forventet noe av det samme fra #3 i rekka. Blei mektig skuffa når spillet hadde lastet ferdig og viste seg å være en uferdig Grand Theft Auto 3 klone. Greit nokk at det var en GTA3 klone men fy f*** så mange feil og mangler... Jeg leverte tilbake spillet samme dagen som jeg kjøpte det.

Lenke til kommentar

Tror det var en slik tråd før også? :hmm:

 

Uansett mitt værste spill har ikke forandret seg siden den gang.

Husker enda da jeg kjøpte Xbox på release at jeg hadde lest om et spill som heter Wreckless. Spillet høstet gode anmeldelser i enkelte spilleblader, så jeg valgte det sammen med Halo.

Dessuten så grafikken i Wreckless virkelig bra ut.

 

Men huff å huff hvor skuffa jeg ble etter bare 5 min spilling.

Kontrollen var helt elendig. Tynn historie, og et dårlig gameplay.

Tror det må være en av dem dårligste utgivelser på Xbox noen sinne. :thumbdown:

Lenke til kommentar
World Of Warcraft

 

Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding Grinding

Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching Fetching

 

Er det utdypende nok?

8066335[/snapback]

enig

Lenke til kommentar

Siden det var så mye hets rundt PC-versjonen av Resident Evil 4, så tenkte jeg at jeg skulle laste det ned for å teste det. Og jeg gir spillet terningkast 1, fordi en vanlig terning ikke har 0 - den dårligste spill opplevelsen jeg noensinne har hatt!

Man finner jo bedre spill på www.123spill.no !

Endret av RIP
Lenke til kommentar
Siden det var så mye hets rundt PC-versjonen av Resident Evil 4, så tenkte jeg at jeg skulle laste det ned for å teste det. Og jeg gir spillet terningkast 1, fordi en vanlig terning ikke har 0 - den dårligste spill opplevelsen jeg noensinne har hatt!

Man finner jo bedre spill på www.123spill.no !

8102479[/snapback]

 

Se der ja, flere som er enig. Hva var det du ikke likte da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...