Gå til innhold

Nytt brukerstyrt modereringssystem


Anbefalte innlegg

Det blir vel ikke noe problem, ettersom det må være minst tre negative for at en moderator skal sjekke det. Og hvis det BLIR tre negative tilbakemeldinger, så skulle en tro at det faktisk er nødvendig å sjekke det (for å klarere eller slette).

 

Forresten, er det slik at det er summen av negative og positive som må bli (minus) tre? Hvis det er tre positive og tre negative på én post, blir denne da sett på, eller regnes det som 0?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

 

Her har dere som er brukere av forumet en enorm mulighet til å bidra slik at

forumet blir som dere vil. De som bare skal ødelegge vil avsløre seg selv og

bli ekskludert.

 

n.b: Den nye baren vil for øyeblikket kun vise i Diskusjon -designet, men vil bli implementert i de andre designene og innen kort tid.

8052233[/snapback]

 

Neida! Her har dere som er "veloppdragne" brukere en mulighet til å være med å forme et helt unikt "Stasi"-forum. Det er budskapet :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg skjønner ikke helt alle som er så negative. Det er jo bare snakk om en ekstra, og litt annerledes fungerende rapportfunksjon. Hvordan man kan dra paralleller til nazisme og murbygging lurer jeg skikkelig på. Opplys meg gjerne.

8056557[/snapback]

 

Det er ikke "alle" som er negativ. Det som er negativt er at det er bare jeg som er det ...? Hvordan skal den funksjonen for de "veloppdragne" bidra til å gjøre dette forumet bedre? Jeg har stilt flere spørsmål, men møter bare taushet, hvorfor? Du sier en annerledes rapportfunksjon, javel, det høres jo tilsynelatende fremtidsrettet ut ...eller? Høres den kanskje litt mere kontrollerende når "agentene" verves blant de "snille", som igjen er definert av kontrollørene...?? Ingen av dere andre som stiller ? :dontgetit: Jeg ville stilt et så enkelt spørsmål som; hva er visjonen til forumet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...