Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Onaneringstråden! Tips & Spm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette har jeg ikke hørt om før ekeberg, men husk at mye smerter eller skading av nevnte område kan være skadelig og sikkert føre til sterilitet. Jeg anbefaler deg å konsultere din fastlege eller en annen lege. Siden dette muligens er alvorlig så ville jeg ikke sitte på gjerdet

9437009[/snapback]

Jeg har kontaktet lege, dette problemet har jeg beskrevet i en annen tråd for en stund tilbake.

Om noen dager skall jeg på ultralyd, skumle greier.

Lenke til kommentar
Haha...? :ermm:

 

Fins det noen runkespill? (Kom ikke på noe å skrive ^^, )

8089849[/snapback]

 

 

Hvis jeg skjønner rett så har man jo alltids "Kjeksen" :yes:

 

Den går ut på at en gjeng kompiser står rundt en kjeks/Pizzabit eller noe annet spiselig også den siste som sæder på kjekksen må spise den :thumbup:

 

Hvis det var et nettspill du tenkte deg så kan du jo ta en titt innom mysexgames.com

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Han sa tross alt som man normalt har i hjemmet, og da tenker han vel på kremer og liknende.

Jeg var både ironisk og svarte på spørsmålet hans samtidig.

;)

 

Spytt? :p

 

Eller hudkremer er vel greit?

Hudkrem er vell noe man også må kjøpe.

Hvis du hadde tømt boksen med anti rynkekrem til mora di tipper jeg hun hadde blitt temmelig depresiv.

Istedet for og kjøpe hunkrom for og bruke som glidemiddel kan du heller kjøpe glidemiddelet fra Profil.

Eller bruke en kondom, de er jo glatte de også;)

Lenke til kommentar

 

 

Han sa tross alt som man normalt har i hjemmet, og da tenker han vel på kremer og liknende.

Jeg var både ironisk og svarte på spørsmålet hans samtidig.
wink.gif
Eller bruke en kondom, de er jo glatte de ogsåwink.gif


Jeg er ikke sikker på om du skjønte meg, en kondom er ikke så altfor vanlig i hjemmet. Jeg vil forestille meg at han tenker på noe som ikke er så "sjenerende" som en kondom, men noe litt mer dagligdags.
Lenke til kommentar

forresten; Noen som noen gang har blitt busta?

 

 

har ikke blitt busta ennå... men har vært NÆRE på!

Ja :D

 

Hvordan i huleste takler man en slik....eehh...ulykke?

 

Jeg ble nesten tatt jeg også, eller tror jeg ble tatt, men de har ikke sagt noe om det.

 

 

du kan jo bare "tilstå" og si det sånn dete r at du har blitt en stor gutt med mer voksne vaner enn før huh? enkelt og greit... og så setter du deg ned med dine foreldre og prater litt med dem og sier at de ikke skal bekymre seg på noen måte og alt alt går bra... det skulle holde deg unna de fleste store diskusjonene... men hvis du har noen tips om dine vaner\teknikker så legg dem gjerne inn!

 

Tror jeg har blitt busta. Holdt på, døren var åpen. Tenkte ikke over lydene (trappen er ved siden av rommet mitt) ved siden av meg, og plutselig så jeg mamma gå med ryggen til :( Vet ikke om hun så det da.............

Lenke til kommentar
Men den spermen min da... en blank seig veskeaktig ting ut, er dette sperm? Det kommer en del av det.

 

Tenkte det samme selv når jeg hadde denne blanke vesken, og dette er spermveske (ikke sperm). Spermen vil komme sammen med denne vesken når du kommer i puberteten, og dermed vil den bli hvit. Det er ikke unormalt at man ikke har kommet i puberteten når man er 16år, men det er seint. Tidssonen pleier å være fra ca. 13-17 år blant gutter. 13 er tidlig og 16-17 er seint.

 

Det kommer nok!

 

Haha...? :ermm:

 

Fins det noen runkespill? (Kom ikke på noe å skrive ^^, )

 

jeg tror du må utdype litt nærmere hva du mener med runkespill... jeg skjønner ihvertfall ikke hva du mener...

 

Har hørt om et der man skal sperme mest mulig på en kjeks, og han som spermer minst må spise kjeksen sin :)

Dette er veldig spennende har jeg hørt, men aldri prøvd det før!

 

hihi

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...