Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Onaneringstråden! Tips & Spm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gjest_*

Joda, har det, men så er det sinnsykt flaut for meg hvertfall å spørre de om slikt når det er ganske opplagt hva jeg skal bruke den til.

 

Finnes det ikke ett alternativ utenom å spørre noen over 18 om jeg bor hjemme og er under 18?

 

*cutwrist*

Lenke til kommentar
Men man er fysisk og psykisk gamle nok til å ha sex når man er 16år gamle?

Men er altså gammel nok til å gjøre en jente gravid og tulle til livet ved den nette alder av 16, men ikke gammel nok til å jokke på en gummifitte?

 

Wierd?

9379840[/snapback]

 

 

Nå er det jo faktisk ikke aldersgrense på det meste som selges på kondomeriet (Vibratorer, dildoer, fleshlight etc), men jeg tror ikke det selger det til en 14 år gammel gutt som kommer fnisende og rødmende inn for å kjøpe det :innocent: En mer dannet ungdom i 16-18 årsalderen derimot kan fult lovelig gå inn å handle så mye sexleketøy man vill :thumbup:

Lenke til kommentar
Men man er fysisk og psykisk gamle nok til å ha sex når man er 16år gamle?

9379840[/snapback]

Det er ikke sånn at man ikke er fysisk og psykisk gammel nok til å ha sex når man er 15 år, og på 16-årsdagen, vips, gratulerer, du er nå gammel nok både psykisk og fysisk.

 

Dessuten, bestiller man fleshlight over nett når man er under 18, så er vel aldersgrensa det siste man bør tenke på. Det er nok verre med foreldre, selv om det ikke akkurat er verdens undergang.

Lenke til kommentar
Joda, har det, men så er det sinnsykt flaut for meg hvertfall å spørre de om slikt når det er ganske opplagt hva jeg skal bruke den til.

 

Finnes det ikke ett alternativ utenom å spørre noen over 18 om jeg bor hjemme og er under 18?

 

*cutwrist*

9378402[/snapback]

Hvis dette er opplagt for både deg og dine venner, hvorfor gjør du dette da så tabu?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...