Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Onaneringstråden! Tips & Spm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Jente-88-

Høres kanskje rart ut, men har aldri hatt det store behovet for å onanere.

Det hender selvfølgelig jeg koser litt med meg selv, men tror faktisk aldri jeg har hatt orgasme.. :ermm:

Men nå er jeg skikkelig lysten på å oppleve det!

Noen som har tips? :)

Lenke til kommentar

Penisen min har blitt skeiv etter å ha onanert. Tror hvertfall det er grunnen. Den peker rett og slett drøyt om venstre, tidligere stod den rett frem. Noen andre som har hatt problemet? Ellers har jeg opp gjennoom ungdomskolen lagt den under låret ved reisning, vi vet alle det kan komme på kjipe tidspunkt. :p

Lenke til kommentar
Penisen min har blitt skeiv etter å ha onanert. Tror hvertfall det er grunnen. Den peker rett og slett drøyt om venstre, tidligere stod den rett frem. Noen andre som har hatt problemet? Ellers har jeg opp gjennoom ungdomskolen lagt den under låret ved reisning, vi vet alle det kan komme på kjipe tidspunkt. :p

 

Ja

Ja

Ja

Ja

Lenke til kommentar
Penisen min har blitt skeiv etter å ha onanert. Tror hvertfall det er grunnen. Den peker rett og slett drøyt om venstre, tidligere stod den rett frem. Noen andre som har hatt problemet? Ellers har jeg opp gjennom ungdomskolen lagt den under låret ved reisning, vi vet alle det kan komme på kjipe tidspunkt. :p

Ja

Ja

Ja

Ja

Pleier selv å bare la den ligge der hvor kompisen selv synes det passer seg ;) om noen jenter sser dette så vet de ihvertfall at der skjuler det seg mer enn en liten pusling, men hvis det er en fremtidig kjæreste så ville jeg ha vært diskret med å vise sånne følelser med en gang og lagt den et annet sted.

 

Igår skjedde det noe veldig morsomt... Jeg har/hadde veldig vondt i nakken og etter at jeg hadde orgasme så var smertene vekke :p Kunne røre så mye på nakken jeg ville uten noen smerter, jævlig bra egentlig...

Frøken Høyre ordner det meste :) Gratulerer med å nok en gang ha bevist det.

Lenke til kommentar
Tørr jokking er tingen

 

Hvordan tørr-jokker man? o_O

 

--

 

Noen som nevner at folk runker på en kjeks, å siste mann må ete den..

Skal man da liksom bli kåt på kjeksen, eller kompisene dine? Er det sist nemnde, er man jo homse eller bifil ? Hum.. :ermm:

 

Man er ikke homo- eller bifil om man tenner på slike ting, legning har ikke noe med dette å gjøre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...