Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Onaneringstråden! Tips & Spm


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Tenkte litt at siden det er blitt Vaginaguiden, Penistråden o.l så hvorfor ikke schmelle til med en onaneringstråd?

Her kan du forøvrig stille spm om alt angående dette emnet. Her er noen pekere om hva det kan være:

- Trang forhud hjelp til selvhjelp om dette

- Problemer med stiv o.l

- Teknikker stillinger og steder...

 

Nyttige linker:

- Klara-Klok

- Orakelet

Jeg håper alle brukere vil overveie å ta dette emnet på en seriøs måte og respektere alles meninger og for all del ikke leke tastaturhelt ved å skrive negativt ladete innlegg til brukere med problemer som kan være meget sensitive. Tenk gjerne en ekstra gang før knappen post innlegg trykkes er min bønn :)

 

Jeg har verken lyst eller ork på spam eller OT innlegg i denne tråden i og med at jeg ikke ønsker noen stengning eller sensurering av tråden.

Jeg vil sjekke innom jevnlig og jeg håper virkelig at alle her kommer til og oppføre seg ordentlig og poste alt som har med emnet og gjøre.

 

Alt er lov og spørre om, alle har "startproblemer" på veien frem til onanist. Still de spørsmålene du har på hjertet så skal jeg og sikkert andre her prøve å gi deg den beste veilledningen som tenkes kan. Skulle du føle deg ukomfortabel med å poste rett i tråden finnes det noen brukere som mer enn gjerne vil besvare dine spørsmål på PM ved behov.

 

Jeg håper virkelig at dette kommer til og utvikle seg i riktig retning med en tråd som kan hjelpe andre til selvhjelp derfor håper jeg at alle her kommer til og overholde de enkle reglene jeg har satt opp i dette innlegget og legge omtanke i innleggene som postes..

 

Ingen post er for lang, ingen er for liten. Alle her er på nøytral grunn her er det bare og poste..

 

Som Lovet:

Her er listen over folk som er villige til å hjelpe via pm:

- SpecialForce

- Ethernet

- Trancender

 

 

Oppfør dere!

Jeg har sett at en del OT har kommet innom formen som en melding til brukerne om at nå skal vedkommende onanere. Disse meldingene har selvfølgelig blitt rapportert som dere sikkert har lagt merke til så har dette blitt fjernet. Jeg har sagt at man kan snakke om ting så lenge det er beslektet til emnet, men dette regnes som OT og ønskes ikke i tråden

 

Opdatering, 22.08.09

* La til Trancender under de som hjelper via PM.

Endret av SpecialForce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, hadde en vilter diskusjon med romkameraten min igår, en litt ekkel en sådan. Gikk på om det var mest vanlig å tørrjokke (onanere uten noen form for "glidemiddel"), eller å onanere med spytt som glidemiddel. Han visste faktisk ikke at det var noen som brukte spytt, og trodde alle tørrjokket som han. Men etter at vi begynte å dra flere folk inn i samtalen (venner, ikke totalt fremmede :D ), kom vi frem til en noelunde 50% resultat. Lurer på hva folk her inne mener.

Lenke til kommentar
Når vet man at man har trang forrhud?

 

Jeg kan dra huden over penishodet, men ikke når jeg onanerer, dvs. dra forhuden fort frem og tilbake over hele penishodet...

8047477[/snapback]

 

Det gjør da vondt eller?

 

mulig du burde gå til fastlegen din eller noe å høre... jeg ville eventuelt gjort noe med et slikt problem fortest mulig.. kjipern om du får med ei dame hjem i senga etter en fest og ikke da "klarer" å holde på... :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

jeg orker rett og slett ikke pikkhuer som spammer,flooder eller kødder i denne

 

8043105[/snapback]

 

Jeg trodde hele tråden handlet om Pikkhoder som flooder? (ha-ha-ha)

Lenke til kommentar
Gjest fotballgutt

Hei! Jeg trener fotball stort sett hver dag, og lurte på om noen vet noe FAKTA om hvor mye energi man mister av å onanere? F.eks hvis man onanerer kvelden før trening, om man da får et redusert utgangspunkt i forhold til å prestere optimalt? Hadde vært fint med noe ordentlig fakta, gjerne link ;)

Lenke til kommentar
Hei! Jeg trener fotball stort sett hver dag, og lurte på om noen vet noe FAKTA om hvor mye energi man mister av å onanere? F.eks hvis man onanerer kvelden før trening, om man da får et redusert utgangspunkt i forhold til å prestere optimalt? Hadde vært fint med noe ordentlig fakta, gjerne link ;)

8047660[/snapback]

 

 

Ikke vær redd for at det skal ta energien din fra fotballkampen hehe, onanering er jo bare en sunn og fin trening i seg selv=) du får bedre kastearm ved innkast også får du en mer kontroll over kåthet'n din, blir da mer avslappet i formen men ikke daff så det går utover fotballen.. også må du følge rådet til U-M-B-R-O--- Unge Menn Bør Runke Oftere :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...