Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Onaneringstråden! Tips & Spm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men man er fysisk og psykisk gamle nok til å ha sex når man er 16år gamle?

9379840[/snapback]

Det er ikke sånn at man ikke er fysisk og psykisk gammel nok til å ha sex når man er 15 år, og på 16-årsdagen, vips, gratulerer, du er nå gammel nok både psykisk og fysisk.

 

Dessuten, bestiller man fleshlight over nett når man er under 18, så er vel aldersgrensa det siste man bør tenke på. Det er nok verre med foreldre, selv om det ikke akkurat er verdens undergang.

9380382[/snapback]

 

Var ikke det jeg mente. Jeg snakket om reglene, og i loven står det 16 som aldersgrense elns. Derfor synes jeg det var litt rart at aldersgrensen for det som ansees som "lovlig sex" er 16, mens man ikke er gammel nok til å kjøpe en gummivagina.

 

Da burde det heller vært 16 på gummien, og 18 på "the real deal".

Lenke til kommentar
Forresten, er det bare jeg som er sær, eller er man lite åpen med venner om det er flaut å be de kjøpe for seg?

9380417[/snapback]

Fra mitt synspunkt så er det snakk om liten åpenhet ja.. Jeg er selv veldig åpen mot mine venner og får dette tilbake i form av godt vennskap.

BTW: Førstepost er oppdatert!

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Men den spermen min da...  en blank seig veskeaktig ting ut, er dette sperm? Det kommer en del av det.

8085535[/snapback]

Nei det er ikke sperm, men precum..en væske som kommer rennende ut når du er opphisset. Jeg vil tro at det er det som kommer ut av den og ikke en orgasme du har, for da ville du ha merket det. Precum kan inneholde sædceller. Blir ofte kalt naturens smøremiddel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...