Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor billig er det mulig og få denne telefonen for nå idag??

8631421[/snapback]

 

4500kr

 

Kjøpe med abn for 3000kr på elkjøp. Si opp abn for 1500kr.

=4500kr

8633234[/snapback]

får du den til 3k altså?? hmmm... men forsikringen gjelder fortsatt visst du sier opp sant??

litt domt visst en sånn mobil blir ødelagt, og så får du ike ny

Lenke til kommentar
virker så det er litt masse oppdateringer og ting som må lastes ned til denne telefonene.. er det sant, eller er det bare min oppfatning??

8633140[/snapback]

 

Det er en smarttelefon, og de fleste Symbian OS telefoner får jo oppdateringer ;)

Du må jo ikke laste dem ned..

 

Det virker som du syntes det er veldig negativt med oppdateringer?

Hvorfor i allverden syntes du det? Er det ikke flott at telefonen kan bli optimalisert, få nye funksjoner, fikse bugs osv? At den ikke er "ødelagt" fra første stund, hvis det er noe feil? Har jo firmware oppdateringer til de fleste telefoner disse dager, men de kanskje ikke likte omfattende.. Ikke så mange av dem heller..

Lenke til kommentar
virker så det er litt masse oppdateringer og ting som må lastes ned til denne telefonene.. er det sant, eller er det bare min oppfatning??

8633140[/snapback]

 

Det er en smarttelefon, og de fleste Symbian OS telefoner får jo oppdateringer ;)

Du må jo ikke laste dem ned..

 

Det virker som du syntes det er veldig negativt med oppdateringer?

Hvorfor i allverden syntes du det? Er det ikke flott at telefonen kan bli optimalisert, få nye funksjoner, fikse bugs osv? At den ikke er "ødelagt" fra første stund, hvis det er noe feil? Har jo firmware oppdateringer til de fleste telefoner disse dager, men de kanskje ikke likte omfattende.. Ikke så mange av dem heller..

8633530[/snapback]

 

jo, eg syntes det er flott med oppdateringer :) men var bare noe som streifet meg oppe i hode om att eg hadde lest en plass att det var noen som hadde hatt problemer med gpsen pga det var noe med noe nedlastning.. men det er bare sikkert meg

Lenke til kommentar
batteriet på N80 er bra i forhold! det sier vel sitt. min har aldri holdt to døgn, og den bare ligger der på stand-by.

 

merker faktisk en liten bedring idag, 3 streker igjen fra fullladet igår kveld.

 

men det går FORT de siste strekene!

8625966[/snapback]

Bruker du videotelefoni så sier det seg jo selv at den sluker strøm.

Å lade den hver dag/annenhver dag er ganske normalt.

8627120[/snapback]

så lenge den HAR videotelefoni og er en MOBIL må det da gå ann å ringe videotelefoni med den!

 

jeg annbefaler alle å sende mail til Nokia og klage på batteritiden og kansje de vurderer lage istand et bedre batteri! man skal ikke godta slikt! dette er en mobil ikke en hustelefon, enda det kan virke sånn siden den må stå med ledningen i hele tiden! ...

 

ivertafll viss den blir brukt!

 

må bare editere at siste to døgn synes jeg den har forbedret seg. og mobilen er knall! :thumbup:

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar

IMHO: Det er mobilen som bruker mye strøm, ikke batteriet som er dårlig. Batteriet er sikkert temmelig likt det som sitter i alle andre nokia n-telefoner.

Det blir litt som å si at man må få en bedre bensintank fordi bilen bruker så mye bensin.

 

Batteriene blir jo bedre med tiden men da må man vel også endre på telefonen. Nokia har vel kommet med muligheten for å kjøpe større batterier før, så kanskje de gjør det nå også, hvis man klager nok.

Endret av deeweef
Lenke til kommentar
Ikke sjokkerende, men TV2 hjelper deg kommenterte i vei om N95: "en bedre mobil finnes rett og slett ikke". Best i test rett og slett :o)

8583627[/snapback]

 

MEN - hvorfor diskuterer nesten ingen av derer den sinnsykt dårlige kvaliteten. Er så DRIT lei av løst lokk - knitring i taster - dårlig lyd!!!

Noen som har erfaring om utbedringer?

Jeg har lest drøssevis av sider i forumet - men nå slenger jeg inn spørsmålet.... Hvor er kvaliteten?

:cry::thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...