Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Jeg finner Telefonen på nettverket ... men ikke i "Home Media Server" programmet....

Ganske irriterende ettersom dette hadde vert en ganske praktisk funksjon:)

 

Flere med erfaring om dette ?

8648525[/snapback]

Du har aktivert deling, gått inn på Devices og Add Device? Programmet fungerer for min del, men det ser ut som om det kun henter filer fra telefonminnet. Jeg vil bruke det til å overføre bilder og videoer fra telefonen til PCen, men det går jo ikke siden dette i utgangspunktet lagres på minnekortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fremmskritt folkens!!

Ved å gå inn på "Galleri" og "Hjemmenettverk" kanjeg se se gjennom alle filene som jeg har lagt til i Home Media Server...

Jeg kan også kopiere dem til telefonen ..... men jeg får fremdeles ikke til å legge telefonen til i "Devices"

8649873[/snapback]

 

Jeg finner den under nettverk, men når jeg klikker på den åpner WMP11 seg og telefonen er ikke blant de enhetene der....

Lenke til kommentar

nå orker jeg ikke lese gjennom alle sidene her.

men nå begynner jeg virkelig bli irritert over at lokket er veldig slarkete på høyresiden (topplokket).

når jeg trykker liggg på knappen gir liksom hele lokket veldig etter.

er helst sikkert noe som har spurt om dette før, så visst noen her kunne sagt ifra hvordan jeg fikser det hadde jeg vært veldig takknemlig.

Lenke til kommentar
når jeg trykker en bokstav i kontaktlisten for og komme til den bokstaven,

får jeg opp en haug andre kontakter som ikke begynner på denne bokstaven engang.

 

prøvde så og oppgradere firmware istad uten forbedring.

Anyone? :hmm:

8656988[/snapback]

 

Husk at den søker både i fornavn og etternavn! Søker du med "S", får du opp både "Sørensen, Arne" og "Svein Andersen".

 

:)

Lenke til kommentar
nå orker jeg ikke lese gjennom alle sidene her.

men nå begynner jeg virkelig bli irritert over at lokket er veldig slarkete på høyresiden (topplokket).

når jeg trykker liggg på knappen gir liksom hele lokket veldig etter.

er helst sikkert noe som har spurt om dette før, så visst noen her kunne sagt ifra hvordan jeg fikser det hadde jeg vært veldig takknemlig.

8656081[/snapback]

 

Hei

Det irriterer mange av oss

Gå på forumet for

"Byggekvalitet - N95 - elendig - utbedres verksted"

 

Mvh

Endret av LeoDad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...