Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har testet ut IP telefonen i n95?

Evntuelt hvordan sette det opp?

8607752[/snapback]

 

Ta en titt på post #1920 der har jeg skrevet en kort innføring i bruk av IP-telefoni. Benytter dette nesten daglig, fungerer utmerket! :-)

8607987[/snapback]

 

 

Ja leste den akkurat og lastet ned voipdiscount. Takker !

Men før jeg innstalerer på telefonen, Går det ikke ann å bruke ip telefon innstilningene til ip telefonen jeg har hjemme?(nextgentel)

Lenke til kommentar

Ja leste den akkurat og lastet ned voipdiscount. Takker !

Men før jeg innstalerer på telefonen, Går det ikke ann å bruke ip telefon innstilningene til ip telefonen jeg har hjemme?(nextgentel)

8608162[/snapback]

 

Jo, det tror jeg skal gå, så fremt du får informasjonen du trenger for å sette det opp fra ngt.

Lenke til kommentar
Noen som har testet ut IP telefonen i n95?

Evntuelt hvordan sette det opp?

8607752[/snapback]

 

Ta en titt på post #1920 der har jeg skrevet en kort innføring i bruk av IP-telefoni. Benytter dette nesten daglig, fungerer utmerket! :-)

8607987[/snapback]

 

 

Ja leste den akkurat og lastet ned voipdiscount. Takker !

Men før jeg innstalerer på telefonen, Går det ikke ann å bruke ip telefon innstilningene til ip telefonen jeg har hjemme?(nextgentel)

8608162[/snapback]

 

 

Anbefaler også å prøve Viopdiscount sammen med Fring. Veldig enkelt og sette opp.

Bare brukernavn, passord og server adresse. I tillegg kan du snakke og chatte med med Skype og msn kontaktene dine.

Lenke til kommentar
dere nevner billigste alternativene med abon.

hadde vært fint om noen kunne sagt de billigste de har funnet uten abon.

8607243[/snapback]

 

Hva skal du med en telefon uten abn hvis det er billigere å kjøpe en med og betale månedsprisen i 12 mnd?

Billigste uten abn 5888kr - netshop.no

Billigste totalpris 5207kr - normobil.no

 

Ser ikke poenget med å betale 681 kr mer for samme tlf.

 

EDIT: tlf som er med abn er uten operatørlås.

Endret av n0b0dy
Lenke til kommentar

Jeg kjøper konsekvent mobiler uten abo til full pris.

 

Jeg har Chess abo som har de laveste ringeprisene og SMS kostnadene. Jeg mener å ha lest at N95 selger med Netcom Active Talk og Active talk plus. Og bare i mnds kostnader betaler du minimum 1548 kr. Og da har ikke de høyere ringe prisene regnet med engang.

 

For meg har det alltid vært bedre å kjøpe fullpris mobiler og jeg unngår abo bindinger som pesten da de i realliteten er å handle på kreditt.....ett selskap vet at de skal ha tilbake pengene de sponser en mobil med, og som regel ender du opp med å betale mer for mobilen enn de som kjøper uten abo.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

faktisk hvis du tar dette regnestykket så tjener du som regel på å kjøpe med abonnomentet.

 

la oss si N95 med active talk

4050 på normobil med 1 års binding(1550kr)

Det blir da 5600 etter 1 års binding inkl tlf. Allerede her har du spart rundt 300 kr. Med abonnement er det billigere ringe og sms priser enn kontant kort, her sparer du også penger. Med abonnement slipper du også å gå på Rimi og kjøpe kontant kort hele tia.

Lenke til kommentar

noen ganger lønner det seg å kjøpe med abbinement, serlig tele2 pluss sine. også telenor magnum inne på telenor. kjøpte k610i der til 1; totalt ble ca840; da lønner det seg.

 

ang batteriet på N95 synes jeg alle som har den skal sende en mail og klage og fortelle til Nokia om hvor ræva det er. jeg har gjort det. jo flere jo bedre.

 

bateriet er ubrukelig og snakker man i mobilen og må ha i lader er det ikke lenger en mobil men bare en veldig dyr hustelefon... ;)

Lenke til kommentar
noen ganger lønner det seg å kjøpe med abbinement, serlig tele2 pluss sine. også telenor magnum inne på telenor. kjøpte k610i der til 1; totalt ble ca840; da lønner det seg.

 

ang batteriet på N95 synes jeg alle som har den skal sende en mail og klage og fortelle til Nokia om hvor ræva det er. jeg har gjort det. jo flere jo bedre.

 

bateriet er ubrukelig og snakker man i mobilen og må ha i lader er det ikke lenger en mobil men bare en veldig dyr hustelefon... ;)

8610606[/snapback]

Jo, det skal jeg gjøre å sende mail til Nokia ;)

Nå har faktisk batteriet mitt vart siden Torsdag, og det er flott.

Men første dagen jeg fikk den, måtte jeg lade den opp samme dagen :hrm:

Lenke til kommentar

jeg lader to ganger om dagen, er rett å slett for j"##$ altså...

 

vel uansett, har fått til GPS`n men når telefonen står u holderen og jeg kjører rundt om kring hender det at det på kjermen blir mot meg , det er litt forvirrende. hvordan få det til at enn altid kjører rett frem på skjermen . hårper dere forsto!

Lenke til kommentar
Øreproppene er elendige, bruker kos porta pro'ne mine. Jeg lader en gang per dag, hører på musikk en halvtime, rundt 1t samtale og en del sms + litt gps leking.

8612103[/snapback]

 

 

Jeg synes det er helt supert at Nokia har valgt å kle handsfree-ledningene inn i et stoff som har helt ekstreme friksjonsevner. Det er ingenting som er mer gøy enn å bruke noen minutter på å løse floker når jeg skal bruke handsfree'n. Oh hoi som jeg gleder meg til jul når jeg skal få gå løs på juletrelysene!

8612936[/snapback]

 

 

Hehe så det er lurt å investere i Koss The plug ?

Lenke til kommentar
Jeg synes det er helt supert at Nokia har valgt å kle handsfree-ledningene inn i et stoff som har helt ekstreme friksjonsevner. Det er ingenting som er mer gøy enn å bruke noen minutter på å løse floker når jeg skal bruke handsfree'n. Oh hoi som jeg gleder meg til jul når jeg skal få gå løs på juletrelysene!

8612936[/snapback]

Juletrelysene er tross alt enklere å få fra hverandre :p

Lenke til kommentar
jeg lader to ganger om dagen, er rett å slett for j"##$ altså...

 

vel uansett, har fått til GPS`n men når telefonen står u holderen og jeg kjører rundt om kring hender det at det på kjermen blir mot meg , det er litt forvirrende. hvordan få det til at enn altid kjører rett frem på skjermen . hårper dere forsto!

8610798[/snapback]

 

 

Tenker du på dette med "Heading up" istedet for "North up" som ser ut til å være standard settingen på N95? :hrm:

 

Jeg også kunne heller tenkt meg å hatt det slik at KARTET roterte etterhvert som jeg bevegde meg enn slik det er nå at man faktisk kan se ut som man kommer i mot seg selv når man kjører sydover... :roll:

 

Ingen som har en løsning på dette?

Lenke til kommentar
PS:Agile må du abonnere på.IM+ betaler du en gang.

8603933[/snapback]

Tull!

Jeg kjøpte Agile til min gamle 6680 for 2 år siden, og har aldri betalt noe abonnement nei...

 

Eneste "utenom det vanlige", er at programmet følger SIM-kortet.

Hvis du bytter SIM-kort, må du be Agile-support åpne for det nye.

8605827[/snapback]

De som kjøper i dag må enten betale vel 70 kr pr kvartal eller en engangsavgift på over 200kr.Sjekk selv på agile sine nettsider.Sånn er det bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...