Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå orker jeg ikke lese gjennom alle sidene her.

men nå begynner jeg virkelig bli irritert over at lokket er veldig slarkete på høyresiden (topplokket).

når jeg trykker liggg på knappen gir liksom hele lokket veldig etter.

er helst sikkert noe som har spurt om dette før, så visst noen her kunne sagt ifra hvordan jeg fikser det hadde jeg vært veldig takknemlig.

8656081[/snapback]

 

Hei

Det irriterer mange av oss

Gå på forumet for

"Byggekvalitet - N95 - elendig - utbedres verksted"

 

Mvh

8660518[/snapback]

Slettet grunnet kryptisk kodet :ph34r: Hehe :p

 

Point is:

Fortsett å kom med guider/spørsmål og svar osv. så skal jeg passe på å fylle de inn i førstetopicen! :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Plutselig dukker det opp en forbedret versjon til samme pris som det gjorde med N80 :) Enkelte ganger mener jeg det er bedre å vente til ett produkt har vært litt på markedet hvor de da kan fikse på barnesjukdommer som det alltid er med noe nytt. Ihvertfall på avanserte mobiler som Nokia har en tendens til å skru sammen ;)

Endret av ksvens1
Lenke til kommentar
Irritert også ja. Her skal folk komme å spørre om alt mulig, og det viktigste og mest etterspurt ligger i førsteposten som bl.a. guider, spørsmål og svar m.m.

 

Så bare fortsett å kom med guider/spørsmål og svar osv. så skal jeg passe på å fylle de inn i førstetopicen, så kanskje dere slepper å bli så irriterte :)

8660841[/snapback]

 

Hmm - den meldingen var så kryptisk at jeg ikke skjønte hva du mente.

Jeg kan ikke se noe om kvalitet der.

Vanskelig å utrykke seg kort og konsist?? :whistle:

Endret av LeoDad
Lenke til kommentar

Da har den første feilen dukket opp på min mobil.

Når jeg trykker på "avvis"(Den røde) så kommer det et 9-tall. Skriver jeg en melding og trykker 9 så hopper den ut av meldingen. Knappene har altså byttet funksjon. Damen hos Nokia support begynte å le når jeg fortalte om problemet. Har innstallert siste oppdatering.

Lenke til kommentar
Da har den første feilen dukket opp på min mobil.

Når jeg trykker på "avvis"(Den røde) så kommer det et 9-tall. Skriver jeg en melding og trykker 9 så hopper den ut av meldingen. Knappene har altså byttet funksjon. Damen hos Nokia support begynte å le når jeg fortalte om problemet. Har innstallert siste oppdatering.

8661756[/snapback]

 

prøvd og trykke *#7370# det sletter alt på rom`en så ta backup først.

 

Skull ikke det fungere så ta en reinnstal av siste firmware

 

lykke til

Lenke til kommentar
Nå har jeg sendt mail til Nokia ang. byggekvaliteten og batteriet, så at SUPERJANNE hadde gjort det å :thumbup:

Håper Nokia får gjort no med dette.

8660771[/snapback]

 

Når du får svar, kan du informere oss andre om svar?

8661376[/snapback]

Det skal jeg gjøre vettu ;)

Lenke til kommentar
Irritert også ja. Her skal folk komme å spørre om alt mulig, og det viktigste og mest etterspurt ligger i førsteposten som bl.a. guider, spørsmål og svar m.m.

 

Så bare fortsett å kom med guider/spørsmål og svar osv. så skal jeg passe på å fylle de inn i førstetopicen, så kanskje dere slepper å bli så irriterte :)

8660841[/snapback]

 

Hmm - den meldingen var så kryptisk at jeg ikke skjønte hva du mente.

Jeg kan ikke se noe om kvalitet der.

Vanskelig å utrykke seg kort og konsist?? :whistle:

8661385[/snapback]

Ja ser der ble litt sammensurring av flere setninger, så det ble litt kryptisk ja. Inlegg editert :)

Lenke til kommentar
Lydkvaliteten er J#"¤lA dårlig, spraker å rissler.  Kan man gjøre noe med det??  ellers er jeg fornøyd.

 

Må ha bluetooth headset for å få bra lyd,  tungvindt.  :(

8665053[/snapback]

Hvis det spraker og skurrer av personen du prater med så er det samme feil som på min.Jeg må bytte høytaleren.

Lenke til kommentar

vi har solgt ca 250-300 av denne siden den kom, har byttet ca 30-35 på doa, mesteparten av dette var før første software-update kom. av disse har kanskje 5-10 vært noe som ikke en software-update fikset. så i mine øyne er dette en meget god telefon, sammenligner man med feks 6280 ;)

Lenke til kommentar
nå orker jeg ikke lese gjennom alle sidene her.

men nå begynner jeg virkelig bli irritert over at lokket er veldig slarkete på høyresiden (topplokket).

når jeg trykker liggg på knappen gir liksom hele lokket veldig etter.

er helst sikkert noe som har spurt om dette før, så visst noen her kunne sagt ifra hvordan jeg fikser det hadde jeg vært veldig takknemlig.

8656081[/snapback]

 

Hei

Det irriterer mange av oss

Gå på forumet for

"Byggekvalitet - N95 - elendig - utbedres verksted"

 

Mvh

8660518[/snapback]

 

 

Hvilket forum er det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...