Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av Audi A6, Mercedes E-klasse etc..


Anbefalte innlegg

Audi A6 med Toyota's understell og 2,2 D-4D 177HK Motor  :!:

8170495[/snapback]

 

Da tror jeg heller jeg heller en Lexus is 220d hadde vært bedre. Samme motor 177 hk d-cat, antakelig bedre kvalitet og drift på de riktige hjulene, de som står i bakenden av bilen. :cool:

8170577[/snapback]

 

Riktig og riktig....

 

Her jeg bor "må" man ha drift på "feil" hjul.....

 

Naboen hadde C-klasse, kom aldri opp bakken for å komme til hovedveien... De tauet den opp med G-klassen en gang i uka :!:

Nå har de kjøpt E-klasse 4Matic... og kommer opp alltid, samme med min Audi, den kommer også opp alltid med FWD. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da tror jeg heller jeg heller  en Lexus is 220d hadde vært bedre. Samme motor 177 hk d-cat, antakelig bedre kvalitet og drift på de riktige hjulene, de som står i bakenden av bilen. :cool:

8170577[/snapback]

Da tar jeg mye heller en Audi A6 med 3.0 TDI, 225 hk og drift på de riktige hjulenE, d.v.s. alle fire. ;)

Lenke til kommentar
voluz; nytter ikke utheve flertallsformen når alle biler i dag likevel har drift på minst to hjul ;)

8172544[/snapback]

Hehe, jævla norsklærer. ;)

 

Okeida, men står fortsatt på det at bare drift på alle hjul er den riktige hjuldriften. :p (Bakhjulsdrift er fett, men vi bor i Norge med regn/snø halve året. Da blir det aldri moro.)

Lenke til kommentar

En gang språkfanatiker, alltid språkfanatiker!

 

Men jeg er enig i at firehjulstrekk er veldig kjekt her til lands. Molde er som kjent en by bygd oppover ei diger åsside, og det fører naturlig nok til mange bakker. Dog skal det sies at jeg ikke hadde noen problem å komme meg frem med Saaben i hele vinter, selv ikke når kommunen fant ut at gata vår ikke var verdt brøyte. Lå spor etter bunnen på bilen min hele bakken :/

Lenke til kommentar
Dog skal det sies at jeg ikke hadde noen problem å komme meg frem med Saaben i hele vinter, selv ikke når kommunen fant ut at gata vår ikke var verdt brøyte. Lå spor etter bunnen på bilen min hele bakken :/

8174806[/snapback]

Jeg for min del har funnet ut at 25 cm løssnø er som himmelen i forhold til 10 cm kramsnø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...