Gå til innhold

Hot Shots Golf 5 bilder (Ps3)

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste golf spillet jeg hadde var på Sega Mega Drive. Men dette skal vist være sinnsykt populært i Japan. Ser sjarmerende ut i allefall.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

golf521.jpg

golf523.jpg

golf541.jpg

golf544.jpg

golf532.jpg

golf526.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pent.

Serien er svært populær i Japan. Originalen var en av de aller mest populare PSX-spillene i sin tid. Oppfølgerne solgte godt over 1 million eksemplarer. PS3s viktigste spill i Japan denne sommeren.

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

Synd at de absolutt må bruke "tegneseriefigurer"

Skrevet

Håper dette spillet rokker like mye som hot shots golf 2 på ps2, for den var nemlig gøy =]

Ikke liker jeg golf irl, men på maskinen var det veldig gøy!

Skrevet

Blir litt skuffet over mangelen på anti aliasing i screenshot 4 fra toppen, kanten av fairwayen mot dalen bak ser veldig hakkete ut :-(

Liker ellers utseende på grafikken unntatt de tegneseriefigurene. Virker veldig malplassert når de forsøker å få omgivelsene så naturlige som mulig.

Skrevet

Ligner på det jeg har på PSP'n, er vel i samme serie. Men det er moro på PSP'n, og ser forbanna bra ut på PS3. Blir nok en tittel som jeg kunne ønske meg når/hvis PS3'n kommer i hus.

Skrevet

Nice price! Men.. den filmen de legger ved... ikke akkurat verdens beste reklame for Blu-ray. Har sett deler av den, og billedkvaliteten er ikke helt der oppe med de riktig gode Blu-ray filmene.

Men 5990 høres bra ut ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...