Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Tysken i dag:

 

En elev svarer på et spørsmål og sier: "Karakterskalaen i Tyskland er 1-6. 1 er best."

 

Så sier en som sånn egentlig driter i skolen: "Seriøst? Da kan jeg jo bare reise til Tyskland og bli best i klassen!"

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har to jeg kom på i farten.

 

Vi fikk ny lærer nå til høsten og da han leste gjennom navnene stoppet han på en jente og roper ut "Solveig, ja deg har jeg jo vært borti før!"

 

Og i dag når vi hadde gym kom en jente bort til meg "Kristian, var lå du i sengen min i bare bokseren i helgen? Eller var det bare noe jeg drømte?" Vi hadde vært på fest på lørdag og var innom leiligheten hennes før vi gikk videre.

 

Om jeg var det husker jeg ikke, but it's a win anyway! :dribble:

Endret av kreppsen
Lenke til kommentar

blond dame i klassen min som hadde en del sånne utsagn, begynte faktisk å skrive ned i en bok men det ble oppfattet som mobbing av læreren :rolleyes: , uansett, vi hadde engelsk time og læreren skriver opp på tavla "English Test" så bryter hun ut kjempeletta: "TEST?! er det bare en TEST?! trodde vi skulle ha prøøve jeg!"

 

kan til og med høre det for meg, ei jente som sier det med litt sånn oslo dialekt :p

 

mitt sitat kommer fra lærer på universitet (ja du leste riktig universitet):

Lærer: (prater om sugsesjon, årstider, vann osv. og spør) Hvorfor holder vannet i bunnen her 4 grader året rundt?

Meg: Fordi vann er tyngst på 4 grader.

Lærer: Ja det stemmer, blablabla (babbler videre om temaet)

 

3 min etterpå.

Student: (rekker opp hånden og spør) Hvorfor er vann tyngst på 4 grader?

Lærer: Nei dette har vi ikke gått igjennom, dette kommer vi til senere i faget + masse annet bulls**t (hun holder på slik i 5-10 min og klarer ikke å svare på spm)

Stundet: (lavt til sidemannen) Kan ho ikke bare svare på spm?????

 

Student ved siden av meg: (*rister oppgitt på hodet* og sier stille) det har jo noe med molekyl sammensettingen (eller noe sånt)

 

Kansje ikke så morsomt nå, men jeg satt å små lo/"grein" over elendig lærer med tidenes dårligste svar.

 

Skal legges til at det var ca 300 personer på forelesningen (noe som er vanlig i begynnelsen av faget, men forel. har tydligvis ca 95% frafall i løpet av sems. :p burde kansje si noe om læreren :( )

 

BTW. long rant is long, og jeg er irritert på læreren + skriver dette midt på natta når jeg egentlig burde ha fått meg litt søvn

Endret av Borbra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En gang på barneskolen så hadde vi om universet osv, og var da inne på temaet med romferd og månen. Så spurte lærern hvem som var førstemann på månen. Jeg var eneste oppe med hånden, stolt og kry svarte jeg: Lance Armstrong.... :thumbdown:

 

For noen dager siden så snakket vi om oppdagelsen av USA og om Leiv Eiriksson. Så utbryter en ikke fult så våken fyr på bakerste rad. "Ja, men.. Når kom Thor Heyerdahl inn i bildet da?"

Han var dessverre (for han) helt seriøs. :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

vi skulle akkurat ha ny time, så mens vi venta på den nye lærern (terje) snakker jeg og noen andre sammen. (var veldig mye støy i klasserommet). Vi kødder litt med hun ene, og spør henne hva hun syns om terje. "jeg syns terje er kjekk jeg" svarte hun, men det som var morsomt var at rett før hun sa det ble det helt stille, fordi lærern hadde kommet inn. hele klassen brøt ut i latter xD

Endret av Arhm
Lenke til kommentar

Kom på en anna ting. En sånn stakkargutt sporte om han kunne gå på do, lærern sa ja. Han kom tilbake kanskje 2 min ætterpå. Lærern babla i ett om naturfag, men så sporte han samme guttn om å gå på do. Har du ikke akkurat vært på do? sa lærern. Jo, men da tissa æ.

Alle flirte mens han guttn ble helt rød i tryne x)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Morsom tråd! Husker noen gullkorn fra to blonde i klassen, kaller de her "Jesse" og "Jane".

 

Hadde quiz en gang i 9. klasse eller no sånt, så var spørsmålet: Hva er Røros' høyeste fjell? "Jesse" som sitter litt bak i klasserommet svarer: Høyeste fjell... Er ikke det slegghaugan?

 

En annen gang hadde vi quiz med hovedsteder som tema. Spørsmålet var hva hovedstaden i Skottland var. Da roper "Jane" høyt i klasserommet: Åh, det vet jeg, Madrid!! Alle skrek av latter..

 

I 10. klasse holdt "Jesse" og "Jane" på å snakke om hva de skulle gjøre etter videregående.. "Jesse" sier: tror jeg skal studere i Brüssel, hovedstaden i Tyskland.. Da sier "Jane": Jammen, det er jo Belgia som er hovedstaden i Tyskland da.. Daa X)

 

 

Beste uansett var da vi hadde foredrag om en stat i USA, husker det som om det var i går.

 

Var mange som hadde hatt foredrag før, så vi satt og halvsov.. Da "Jane" skulle holde foredrag så hadde hun valgt å snakke om Georgia. Hun pratet i vei; Georgia er et land i Kaukasus, det grenser til Russland, Tyrkia, Armenia og Aserbadjan.. Sånn holdt hun på i 4-5 minutter og sto der glad og fornøyd når hun var ferdig med foredraget før hun spurte om det var noen spørsmål. Da var det en som rakk opp hånda og spurte: Du vet at det du snakket om nå er et land ja? Da sto hun der med et rart ansiktsuttrykk og sa: øøøøhhhh... Alle i klasserommet begynte å le, til og med læreren. Hun skjønte tydeligvis ikke tegninga og det endte med at læreren vår begynte å prate masse om å sjekke kilder og ikke bare kopiere og lime inn fra Wikipedia.

Har aldri vært så mye latter i det klasserommet før, steike som vi lo XD

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...