Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

haha, masse gode poster her :thumbup:

 

men men. var engang før Jul, morsom lærer^^ (VG1) Læreren gikk igjennom leksene da, spurte tilfeldige elever om svar på oppgaver osv. sånn random.

så spørr han en litt sånn spesiell "utlendning" jævlig tidi type da. fra tyrkia. men men.

 

Lærer: Har du gjort 2A?

Elev: Nei, har ikke gjort leksen.

Lærer: Hvorfor ikke da?

Elev: Fordi jeg er utledning.

 

Var masse latter da ;)

 

men en eller annen gang etter dette da. Var noe sånn "opprop" greie eller noe sånt, husker ikke helt. Men da var det ihvertfall frivelige som da rakk opp Hånden. Også plukket han da ut 3-4stk og han her "utledningen" ble så forvirret over hvorfor han ikke var plukket ut.

 

Elev: wtf? hvorfor tok du de og ikke meg?!

Lærer: Fordi du er utledning.

 

masse latter da og ;) var bare sånn vennelig tull da :new_woot:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første spansktimen vår sitter vi og venter på læreren, som da er fra Spania. Ingen av oss kunne noe serlig spansk og det lille vi kunne var fra diverse filmer fra USA/Mexico.

Idet læreren kommer inn roper jeg og et par andre "Hola gringo!", i den tro at det er en vanlig hilsen i spansktalende land. Læreren blir litt forfjamset, ser stygt på oss og sier gebrokkent "nei, jeg er ingen gringo!"

 

Dette gjør at vi naturligvis blir litt usikker på hva vi egentlig har sagt til han, så vi slår det opp i ordboka, hvor vi kan lese "Gringo - Nedlatende til utlending" :wow:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

har en artig en fra jobb(er ferdig med skole for lenge siden)

 

en dag da vi hadde lunsj, så kom skatteetaten innom, og vi har en utleningi firmaet, og han er fra serbia, så han prater jo ikke flytende norsk. så skatteetaten kom jo inn da og presanterte seg og så spurte de "jobber det noen utleninger her" da svarte han fra serbia selvfølgelig: "naj, det jobbar ingan otleninger her naj" da ble det latter ^^,

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva faen var det morsomt ved det? Dravde Den Feite.

Vel, det som var morsomt var vel egentlig at læreren var dødsflau og kunne såvidt si ordet "vagina", da jeg slengte ut noen kallenavn litt høyere så alle fikk med seg hva han sa, siden han mumlet.

 

Da læreren vår fortalte oss at han skulle bli pappa, spurte en gutt i klassa om han hadde "bunna" hun skikkelig. Total stillhet. Dagen etter spurte han om han klarte å få den opp selv om hun var gravid.

 

Utrolig nok har han en kjæreste :ermm:

Hørtes passe koselig ut :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Såå mange merkelige kommentarer vi hadde på skolen... Fy søren.

 

Lærer: Jeg får ikke opp skapet for jeg har ikke nøkkel.

Elev: Jeg kan få den opp! Jeg har kubein i sekken!

 

Å fytte helsike...

 

Hørte en historie fra Thomas. Han er ett år yngre enn meg og dette skjedde på samme skolen etter jeg gikk ut av 10 klasse. Læreren var dritsur på han for han hadde gjort så mye gjøn. En gang var læreren dritsur på ham og ville snakke med ham sammen med rektoren. Så læreren ba ham om å komme inn på rektors kontor og ha en kort samtale. Han, eleven og Monica(rektoren). Men det var måten han sa det på!

 

"Vi går inn til Monicas kontor og tar en kjapp en."

 

Seff var det ikke det læreren mente. Det var kjapp samtale han kunne ha sagt da. :p Herrejemini... :confused:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel, gamle engelsklæreren min gikk forbi meg en gang i klasserommet en dag jeg hadde på meg shorts. Hun stoppet opp, så under pulten og sier UTROLIG nok:

 

- Æsj, du var da hårete.

 

Ble ganske satt ut da, men nå i etterkant er det bare morsomt at en lærer klarer å faktisk si noe slikt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, det eleven/læreren sier i denne historien er ikke spesielt morsomt, men settingen rundt:

 

Jeg gikk yrkesfag (og historien tar plass på VK1 Elektro, altså andre året VGS), og som kjent er slike klasser små i forhold til allmennklassene. Vi var 12 stykker, og satt 3 i bredden og 4 i lengden i klasserommet. De to "i midten", altså pulten i midten på andre og tredje rekke, satt en time og spilte kort. Han på andre rekke satt oppe på pulten med ryggen mot læreren.

 

Læreren bestemte seg så for å gi dem en lærepenge, så hun stiller et spørsmål til ham med ryggen til, for å bevise at han ikke følger med. Eleven ser seg over skulderen, svarer på spørsmålet (svarer riktig til og med) og går tilbake til kortspillet sitt. Læreren mumler at det er rett, og mumler videre at han skal sette seg på stolen og avslutte kortspillet.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Lærer mumler et eller annet, og spør meg noe, og mumler forsatt, mens jeg holder på med noe annet mens jeg prøver å følge med. Jeg bare "Hva sa du?". Alle begynner å le, og jeg lurer på hvorfor. Viser seg at hun snakket om å følge med i timen :blush:

 

I tysken idag fikk jeg to spørsmål: Det ene forstod jeg, det var "Hva gjorde du igår". Vi fikk igjen bøkene våre idag, etter å gjort lekser. Jeg har jo ikke gjort lekser og fikk 1. Det andre spørsmålet viste seg å være "Synes du lekser er kjedelig?" - Alt jeg fikk fram var "Det er det også"..

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Enkelte i klassen min er litt i overkant glad i dårlige vitser og bemerkninger.

 

Læreren vår fortalte oss at hun hadde kjøpt leilighet den dagen. Den obligatoriske "INNFLYTTINGSFEST! :new_woot: " kom selvfølgelig, men stemningen ble først virkelig satt når hun utdypet at hun hadde kjøpt sammen med kjæresten: "Et lite kjærlighetsrede? :grin2: "

Lenke til kommentar

Vår russiske mattelærer kommer inn i timen på VG1.

"det lukter fisk av meg, jeg har spist fisk" - på russisk norskdialekt.

 

En annen. Vi har KRL og læreren spør:

Når syntes du da.. at det er greit at man kan ta selvmord?

Gutten: nei personlig så syntes jeg at man må ha legeerklæring.

Endret av Suksessfull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...