Gå til innhold

Skal du ha deg Armed Assault?


Anbefalte innlegg

alt kommer nok med tiden, for nå har alle moder som har blitt gitt ut vært nye skins og lyder, slike ting.

 

edit, det jobbes også med å overføre alt fra ofp med exp til arma, alle kampanjer og våpen, øyer osv

8002674[/snapback]

 

Alle kampanjene og det må jeg nok laste ned da, gleder meg :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg digger OFP ! .. Lurer da på et par ting i forbindelse med ARMA..

Dere ser av signaturen hva slags hardware jeg har.. Det holder til det aller meste..

 

MEN, jeg spiller OFP nå, og kan IKKE kjøre full grafikk..

Sendte forespørsel til Codemasters om dette--- Hvorfor kan jeg ikke kjøre full grafikk ? Spillet er jo gammelt, og det sto i teksten at spillet var leget slik med vilje, slik at man fikk spillbarhet i mange år fremover.. Det stemmer jo for såvidt.

 

Svaret var " Normal graphics should be preferred by most users. So the framerate soesn't drop to low.."

 

-Hvor bra maskin må man liksom ha for å kunne kjøre et såpass gammelt spill ?

-Er fullversjon ARMA optimalisert slik de sier ?

 

Til slutt et råd til BF-fans.. Dette spillet er nok ikke så mye for dere.. Dette er ikke i nærheten av det "arcade-preget" BF spillene har.. BF er supert det også, men man må se forskjellen på et krigsspill og en krigssimulator..

Lenke til kommentar

grunnen til at ofp lagger på fullt, er rett og slett at den ikke er opptimalisert, og hviis du har resistance, er det en ting på graphic options du må slå av, det er noe med å hvor glatt ting skal se ut.

ingen pc'r er ut til å takle dette.

 

på min pc(se specs i profil), kjører jeg den tyske uoptimaliserte helt greit, men jeg er ikke så kravstor, ligger vel på 40fps inni byer fullstappa med folk.

vet ikke hvor mye glattere den engelske går.

 

som sagt det spiller ingen rolle hvor bra pc du har, ofp vil aldi kunne kjøres med alt på max, da det er spillet og ikke pc'n det går på

Lenke til kommentar

Hei har akkurat vært i byen og kjøpt Armed Assault!

 

Jeg hadde flaks! Jeg og en av mine venner gikk i den eneste spillebutikken som hadde ArmA i byen min, Tønsberg : EB Games.

Og tenkte seg til så hadde EB Games bare to ArmA kopier!

Der var vi heldige: 2 personer skulle kjøpe 2 kopier av ArmA, og det var akkurat to kopier av spillet i hele butikken!

 

Gleder meg helt sinnsykt på å spille dette herlige spillet laget av BIS!

Lenke til kommentar

spillt meg ferdig med ArmA i går, litt skuffet over lite/korte oppdrag, kan være meg som har spillt OFP Ressistance for mye, er litt mere vandt til mye vandring og slikt...

 

 

Liker denne futuren hvor en kan hoppe fra ene saken til andre, feks, sette tanks bak en bakke kam, så hoppe til helicopter, kjøre rundt og samtidig som tanks kjører på AI, så stormer helicoprere inn fra andre siden MUHAHAHA

 

 

håper "Invasion 44" blir fiksa for ArmA

Lenke til kommentar
"taket" på hvor høyt du kan stille grafikken er veldig høyt på ofp, er derfor håpløst å stille alt på høyest.

 

vurderer å skaffe arma, men vil det være helt uspillbart på laptopen i signaturen min?

8009032[/snapback]

 

Det vil jeg tro. Spillet skal være et av de som krever mest maskinvare nå til dags.

Lenke til kommentar

Prøvde ArmA hos en kamerat av meg tidligere i dag, må si jeg hadde forventet mer...spillet i seg selv er jo greit nok, men når man skryter på seg å skulle være realistisk burde man gjort noe mer ut av flyene og helikopterene i spillet. For meg ble denne delen like arcade-preget som den er i f.eks Battlefield-spillene.

Lenke til kommentar
Lasta akkurat ned Norwegian soldiers v1.1 fra denne sida:

http://www.armedassault.org/component/opti...at_view/gid,27/

 

Har ikke prøvd den ennå, men sikkert kult viss det er norske soldater.....

8003095[/snapback]

 

 

Hvor skal dette instaleres osv??

og er det til 1.04?

Fant ikke noen om hvordan slike filer osv skal legges inn!

8019929[/snapback]

 

Bare putt den inn her: C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA\AddOns

Det er bare nye drakter da, også kan du bare legge di inn på Mission Editor....

 

Di våpenlydene som er på spille suger, så jeg lasta ned denne også:

http://www.armedassault.info/index.php?opt...&id=79&Itemid=2

mye bedre lyder med denne installert.....

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...