Gå til innhold

Skal du ha deg Armed Assault?


Anbefalte innlegg

Realisme JA !! Vrient JA !!

Har nok spilt alt for mye BF-series de siste årene..

Er du ihuga BF-fan, så er kanskje ikke dette det rette..

Selv synes jeg det er vanskelig. Ser jo ikke FI !!, Ikke før det er for sent ihvertfall..

Har bare lyst til å gå AWOL, og sjekke ut øya fra ende til annen..

Eller, helst fly... Tror jeg får lage meg et utforsker-brett selv jeg..

Et par fly og heli's og biler rundt om.. Så jeg kan sjekke ut ting..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes! Sweet A-10 'Thunderbolt' :D

 

atari1_big.jpg

 

ArmA: Combat Operations, som er det Amerikanske navnet på ArmA: Armed Assault, får inkludert mer

kjøretøy: en A-10 'Thunderbolt'. Håper den kommer i en patch. :dribble:

 

Jeg kan garantere at denne er tatt i fra VBS1 :ph34r:

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
kommer nok til å kjøpe dette om et års tid, når det er godt nok patchet og PC'en min er god nok til å dra spillet skikkelig.

gidder ikke spille det med medium/low settings og 20 FPS. noe av moroa med realistiske spill er realistisk grafikk (imo.) :nei:

8257787[/snapback]

 

 

samme her :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det er en blanding av at Nvidia driveren og spillmotoren ikke er optimalisert. Det en mulighet at det lille trikset ved å bytte navnet på ArmA.exe til Fear.exe, kan hjelpe deg litt med ytelsen. Ikke helt sikker om det fungerer, men det sies at det fungerer visst du har 2 kort i SLI.

Lenke til kommentar

Må også få med noe som anbefalest på det sterkeste. :dribble:

 

Evolution V1.0 Large scale respawn coop

 

Dette er et Coopmap/Mod som tar spillet til nye høyder. Dette er nesten som et Campaign i seg selv, da en må ta kontroll av byer en etter en. Man kan som egne squad også hente sine egne mission inne i dette map`et (nesten som å hente quests i et MMO). Man har rank som man oppnår med poeng av kills/transport/mission. Eksempel, så må man bli oberst får å kunne fly Cobra og Harrier. Jeg skal ikke gå nærmere inn på dette selv, men les linken.

 

Kort fortalt, så fremdyrket dette utrolig bra teamplay om du får satt deg et bra squad, samt realismen var meget høy for å være et spill.

 

NB! Fra start til slutt, der alle mål i map`et var nådd, tok det ca 8 timer på en server jeg var på. Mange timer underholdning her alså. :thumbup:

Man trenger ikke spille gjennom alt!

Lenke til kommentar

Jeg har G8800 og sliter også litt, men bare i multiplayer. I multiplayer ser graffikken sånn ut

 

post-106430-1176210646_thumb.jpg

 

Men ellers funker det ganske bra i singleplayer. Genialt spill egentlig, et av de beste krigsspillenene som har kommet ut på lenge :D

er så utrolig mye rart man kan gjøre i spillet, kan jo pokker meg utrydde en hel by hvis man orker.

Lenke til kommentar

Jeg ser på signaturen at du har Vista i tillegg, det kan hende at det er en av årsakene. Men prøv som sagt:

Det en mulighet at det lille trikset ved å bytte navnet på ArmA.exe til Fear.exe, kan hjelpe deg litt med ytelsen.

Uansett hva det er så er det en ny patch på vei. ;)

Lenke til kommentar
Jeg ser på signaturen at du har Vista i tillegg, det kan hende at det er en av årsakene. Men prøv som sagt:
Det en mulighet at det lille trikset ved å bytte navnet på ArmA.exe til Fear.exe, kan hjelpe deg litt med ytelsen.

Uansett hva det er så er det en ny patch på vei. ;)

8349957[/snapback]

 

Takk det må prøves :cool:

Lenke til kommentar
Jeg ser på signaturen at du har Vista i tillegg, det kan hende at det er en av årsakene. Men prøv som sagt:
Det en mulighet at det lille trikset ved å bytte navnet på ArmA.exe til Fear.exe, kan hjelpe deg litt med ytelsen.

Uansett hva det er så er det en ny patch på vei. ;)

8349957[/snapback]

 

Takk det må prøves :cool:

8350058[/snapback]

 

Har du prøvd beta-patch`en?

 

NB! Armed Assault med Beta-patch`en startes via bat-filen, ikke via arma.exe.

Lenke til kommentar
Jeg ser på signaturen at du har Vista i tillegg, det kan hende at det er en av årsakene. Men prøv som sagt:
Det en mulighet at det lille trikset ved å bytte navnet på ArmA.exe til Fear.exe, kan hjelpe deg litt med ytelsen.

Uansett hva det er så er det en ny patch på vei. ;)

8349957[/snapback]

 

Takk det må prøves :cool:

8350058[/snapback]

 

Har du prøvd beta-patch`en?

 

NB! Armed Assault med Beta-patch`en startes via bat-filen, ikke via arma.exe.

8350752[/snapback]

 

hmm nei, men har ihvertfall den nyeste patchen, 0,5 eller no sånt.

Lenke til kommentar
hmm nei, men har ihvertfall den nyeste patchen, 0,5 eller no sånt.

8351069[/snapback]

 

 

1.05 ja, jeg har også den, men ved å kjøre spillet med beta-patch`en opplever jeg og mange andre god ytelseforbedring.

 

Beta-patch`en er offisiell fra BI, så det er ingen ting å frykte. Beta-patch`en er en Beta til neste patch som blir 1.06.

 

Prøv den og du vil nok merke forskjell. Se link i tidligere innlegg.

 

EDIT: jeg bruker Forceware 97.92 på mitt Geforce 8800GTS 640mb

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
hmm nei, men har ihvertfall den nyeste patchen, 0,5 eller no sånt.

8351069[/snapback]

 

 

1.05 ja, jeg har også den, men ved å kjøre spillet med beta-patch`en opplever jeg og mange andre god ytelseforbedring.

 

Beta-patch`en er offisiell fra BI, så det er ingen ting å frykte. Beta-patch`en er en Beta til neste patch som blir 1.06.

 

Prøv den og du vil nok merke forskjell. Se link i tidligere innlegg.

 

EDIT: jeg bruker Forceware 97.92 på mitt Geforce 8800GTS 640mb

8351112[/snapback]

 

Okei, takk, den skal prøves :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...