Gå til innhold

Skal du ha deg Armed Assault?


Anbefalte innlegg

Så i går VBS2 traileren. Versjonen for de mer profesjonelle.

 

Pokker at vi ikke får de samme lyd og tracer effektene som VBS2 får, altså. Fatter ikke helt hvorfor den vanlige gamer ikke får denne godisen. Virkelig synd at VBS2 og ArmA kommer fra to forskjellige avdelinger :(

 

Men, men... VBS2 er tross alt en militær simulator, ikke et spill.

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, 1500 dollar er litt stivt for et "spill".

8418344[/snapback]

Ikke akkurat for den gjennomsnittslige spiller heller da. Det blir vel ca. 1300 dollar for hele VBS1 opplegget, så VBS2 er ikke så langt unna vil jeg si. Spør du meg så er VBS2 et billig alternativ til opplæring av soldater. Særlig når du har et detaljert kart over mange deler av Irak (Bagdad green-zone for eksempel) med fritt valg av oppdrag.

Lenke til kommentar

VBS2 = The Real sh1t. :D Hadde vært fett å fått det ja. :cool:;)

 

Men lastet ned den nyeste ArmA demoen her om dagen. Må si at spillet er mye bedre nå, enn den forrige demoen som kom i Desember.

Kan nå kjøre ArmA med realtivt høy grafikk og ha 30Fps, med min "uber" PC. :!: :D

 

EDIT: Rettet skriveleif.

Endret av -LoFFeN-
Lenke til kommentar
Skjermen flyr over skjermen ?

Kan du spesifisere det litt nærmere ??

8403986[/snapback]

 

la ved to videoer, klipte bort litt. den ene fortsetter den første.

 

edit: det virka ikke... vel... helt fra spillet startes, flyr sbildet diagonalt over skjermen.

rart... :hmm:

8405856[/snapback]

 

Ingen som vet? :dontgetit:

 

edit: klarte det, trykke vilt på musa helt til jeg trykka riktig...

Endret av nikossr
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fy flate så herlig!! :D:dribble:

 

Patch 1.08 kommer snart! Versjon 1.07 ble skipet over visst nok. Kun beta versjonen av 1.07 ble utgitt.

Changelog for 1.06 og 1.07 (1.08 kommer trolig snart). Endelig blir vi kvitt 1.05 (1.06 var kun for Nord-Amerika)

 

Just a quick update on the patch status:

We decided to release the patch as version 1.08 and it's getting to last round of testing. We thank all who helped us to beta test the public beta versions. It helped us a lot.

 

We also managed to get few nice new improvements to version 1.08:

 

* voice over net is improved significantly

* Increased contrast of light for all weather conditions

* Bullet impact is now drawn also on objects and vehicles

* 2D optics now support wide screen and triple monitor aspect ratio correctly

* New texture detail "Default" that auto-detects the amount of VRAM (Recommended Texture Detail setting for users of cards with more than 512 VRAM)

* Reworked logic of teamswitch to make it more suitable for detailed manual squad command control

* Full support for multiple airports by AI pilots

* A bit faster and more fluent radio protocol

 

In total, since version 1.05 we made around 500 different bugfixes, improvements and tweaks made in the game.

 

We will update you on the patch release with specific date of availability as soon as the patch testing is finished.

Lenke til kommentar
jeg har dessverre allerede kjøpt det og angrer..

Likte det ikke..

8761845[/snapback]

 

Liker du ikke sjangeren eller realismen?

 

Synes det er et konge spill jeg :D. Men ofp leder enda ;)

8762411[/snapback]

 

Likte ikke det fordi det er for mye dikkedar man må sitte seg inn i og fordi spillet er ustabil på mitt system og det er utrolig kontete og få konfigurert flightstick kontrolleren min..Og spiller har mer bugs i enn bf2 da det kom ut..

Lenke til kommentar

Dette er ikke FUN, Arcade eller Shoot-em-up spill.. Sånn som BF, COD, Eller andre Arcadespill.. Kaller de arcadespill, sammenlignet med ArmA..

Greit, jeg likte også OFP bedre, det er liksom noe som mangler, eller kanskje at de har lagt for mye prestige i smådetaljene..

Jeg driter i om gresset bøyer seg når jeg går på det. En detalj som sikkert tar noe av kapasiteten på maskinen..

Lenke til kommentar

Grrr! Jeg fatter ikke dette! Jeg har 1.04 versjonen og får bare Wrong CD KEY hver gang jeg prøver å oppdatere spillet med enten Arma_Euro104Update105 eller Arma_InternationalUpdate105, så jeg kan ikke komme meg til 1.05 slik at jeg kan oppdatere til 1.08! Selvfølgelig har jeg kjøpt spillet i butikken og hvorfor i huleste skal jeg få Wrong CD KEY da!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...