Gå til innhold

Skal du ha deg Armed Assault?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den lyd moden, er det den du må drive å lage maper til osv, drive å bytte ut filer og slikt.

 

lasta den ned, men fikk aldri til å installere den

8020898[/snapback]

 

Ja noe slik, ikke så vanskelig når du får det til hehe, klarte det nesten ikke jeg heller... Du må bruke den cpbo filen som du fikk med modden først, etter att du har tatt backup av di andre filene...

Lenke til kommentar

Kjøpte dette spiller her hin dagen.

 

Spillet virker til å være elendig kodet.

 

Opplever 1 sek smooth 0,5 sec hvor alt bare går mye seinere, 1 sek igjen smooth 0,5 treigt. Dette er steder hvor det "kreves". Spesiellt irriterende når man prøver å fly. (dette var dog med endel high osv instillinger)

 

Om det er en bug eller lagt slik vet jeg ikke. Det er nemlig slik at grafikken her loades underveis, altså jeg kan se på en bygning i eleeeeendige/simple textures loade til fine etter noen sekunder. Dette ødelegger mye av opplevelsen. Hvorfor gjøre dette med vilje? det kan virke til at de er så dårlige til å kodet, at spillet ville hakket vanvittig mye og lenge om de ikke snek seg rundt vet bruk av denne løsningen, eller? isåfall er det ikke en "bug" jeg regner med å få se fikset med det første.

 

Opplever også at musebevegelsene ikke henger med skikkelig, spesiellt inni kjøretøy.

 

 

Grafikk instillinger som virker greit nok på min maskin_

 

1280*1024 @ 60Hz

 

Visibility Range_ 1200

Terrain detail_ Normal

Objects detail_ Normal

Texture detail_ Normal

Shader detail_ High

Postprocess effects_ High

Anisotropic filtering_ Low

Shadow detail_ Low

Antialiasing_ Low

Blood_ Low

 

 

Det som gjorde at jeg la fra meg OPF, var MP var så inni GETy¤% vanskelig å få til.... det at man måtte samles før man kunne spille, gjorde det utrolig vanskelig og dødt på internett.

 

At dette var forandret er grunnen til jeg gikk for ArmA!

Så hvordan virker dette? Si det... fikk bare kontakt med en server, og det eneste som møtte meg der, var respawn bildet/menyen (som jeg antar kan forandres av server, for det var noe dritt å ikke kunne se liket sitt og/eller begvege seg på mappet imens man venter)... joda jeg var i live noen sekunder, men man starter med våpenet på ryggen... så laget mitt ble konstant drept av noen som campet spawn location....

Endret av genesis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kjøpte dette spiller her hin dagen.

 

Spillet virker til å være elendig kodet.

 

Opplever 1 sek smooth 0,5 sec hvor alt bare går mye seinere, 1 sek igjen smooth 0,5 treigt. Dette er steder hvor det "kreves". Spesiellt irriterende når man prøver å fly. (dette var dog med endel high osv instillinger)

 

Om det er en bug eller lagt slik vet jeg ikke. Det er nemlig slik at grafikken her loades underveis, altså jeg kan se på en bygning i eleeeeendige/simple textures  loade til fine etter noen sekunder. Dette ødelegger mye av opplevelsen. Hvorfor gjøre dette med vilje? det kan virke til at de er så dårlige til å kodet, at spillet ville hakket vanvittig mye og lenge  om de ikke snek seg rundt vet bruk av denne løsningen, eller? isåfall er det ikke en "bug" jeg regner med å få se fikset med det første.

 

Opplever også at musebevegelsene ikke henger med skikkelig, spesiellt inni kjøretøy.

 

 

Grafikk instillinger som virker greit nok på min maskin_

 

1280*1024 @ 60Hz

 

Visibility Range_ 1200

Terrain detail_ Normal

Objects detail_ Normal

Texture detail_ Normal

Shader detail_ High

Postprocess effects_ High

Anisotropic filtering_ Low

Shadow detail_ Low

Antialiasing_ Low

Blood_ Low

 

 

Det som gjorde at jeg la fra meg OPF, var MP var så inni GETy¤% vanskelig å få til....  det at man måtte samles før man kunne spille, gjorde det utrolig vanskelig og dødt på internett.

 

At dette var forandret er grunnen til jeg gikk for ArmA!

Så hvordan virker dette? Si det... fikk bare kontakt med en server, og det eneste som møtte meg der, var respawn bildet/menyen (som jeg antar kan forandres av server, for det var noe dritt å ikke kunne se liket sitt og/eller begvege seg på mappet imens man venter)... joda jeg var i live noen sekunder, men man starter med våpenet på ryggen... så laget mitt ble konstant drept av noen som campet spawn location....

8021389[/snapback]

 

laster ned pachen 1.5 nå. håper dette fiksen feilen, for jeg opplever det samme.

Lenke til kommentar

Måten spillet er bygget opp på er fantastisk og grafikken er ganske pen.

Jeg syntes historien i spillet var svak og lite engasjerende i motsetting til OPF og OPF: resistance.

 

Synd jeg bare kan kjøre i 800x600 normal/1200meter, på min P4 3,2Gh/1GB ram/X800Pro.

Men om ikke for mange dagene er E6600/2Gb ram/Geforce 8800GTS i hus, og da tenker jeg det blir andre boller.

 

Hva kjører dere på i Viewdistance?

Lenke til kommentar
Måten spillet er bygget opp på er fantastisk og grafikken er ganske pen.

Jeg syntes historien i spillet var svak og lite engasjerende i motsetting til OPF og OPF: resistance.

 

Synd jeg bare kan kjøre i 800x600 normal/1200meter, på min P4 3,2Gh/1GB ram/X800Pro.

Men om ikke for mange dagene er E6600/2Gb ram/Geforce 8800GTS i hus, og da tenker jeg det blir andre boller.

 

Hva kjører dere på i Viewdistance?

8122205[/snapback]

 

jeg kan ikke kjøre alt på maks, selv om jeg har ett av de feteste grafikk kortet. 8800gts. rart det der.. ligger på 30 fps, i 1280*1024, da har jeg alt på high. å wiew dist har jeg på under halve. burde trots alt kunne kjørt alt på maks..

Lenke til kommentar

Viewdistance er sikkert på samme oppsett som i OFP. dvs MAn kan glemme alt over 50%.. Det er både meningsløst og umulig.

 

Sannsynlig måtte man hatt 10.000Mhz quadro CPU, 16GB 3200mhz RAM, Dual PCI-E x64 med 2GB DDR5 minne, SCSI-3 HDD med 2GB hastighet, osv osv.. dvs fantasimaskin... Mulig man da kunne kjørt ALT på fullt uten LAG... Kanskje ...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte mitt på Spiderman, men jeg tror det er en del av utvalget til feks Spaceworld også. Vet ikke hvordan det er nå, men for litt siden var det stort sett utsolgt de fleste steder.

 

Edit: Jeg skjønner ikke hvorfor folk kommer inn bare for å skrive at de IKKE skal ha spillet. Poenget med spørsmålet er vel mer å samle de som skal/har kjøpt det.

Endret av koronag
Lenke til kommentar

Himmel for en deilig grafikk. Dette er realisme allright ja..

Kjempedigg..

Kjører selv, 1024x768. Visibility 2455, Quality=Very high

Terrain, Objects, Texture, Anisotropic, Shadows and Antialiasing på NORMAL

Blood=Low, Shading og postprocessing=high..

Fikk litt LAG, skal prøve LOW postprocessing nå.. KUULT spill..

 

Se cfg-fila her:

3D_Performance=7389.000000;

Resolution_W=1024;

Resolution_H=768;

Resolution_Bpp=32;

refresh=75;

FSAA=2;

HDRPrecision=8;

lastDeviceId="4318,913,-2114514877";

localVRAM=258994176;

nonlocalVRAM=394264575;

Sier dette dere noe ??

Lenke til kommentar

Flaskehalsen hos deg er nok skjermkortet, men du vil oppleve mye bedre ytelse med shadows og post processing på low. Blood kan du bare skru opp igjen (om du ikke er imot det da, hehe), siden det ikke suger mye kraft.

 

Prøv deg frem, du vil uansett ikke kunne kjøre det på full drus, det tror jeg ingen kan.

Lenke til kommentar

Kommer kanskje til å gå til anskaffelse av dette. Liker ideen med realisme.

Demoen var en av de verste jeg har sett. Halvparten av problemene kom av at host'ene på serverne nesten aldri forsto at man trenger to lag. Derfor virret folk rundt til de ble lei og teamkillet. De som hadde to lag hadde også samme antall spillere.

Endret av IamBored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...