Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom en ny teaser for 3 dager siden også. Gjør det ikke noe spesielt lettere å vente :p

 

Når man sier sånt synes jeg man bør legge ved en link også så vi andre slipper å tråle igjennom det som er av sider for å finne den ;)

 

Sitter på proxifisert militærnett så er begrenset med hva jeg kan surfe på.

Men den skal ligge på HBO sine hjemmesider. Finn The Pacific i menyen og voila :}

Er en egen seksjon der hvor dem har samlet behind the scenes, trailere og sneak previews.

Lenke til kommentar

Er enda i tvil om jeg skal se de i HD etterhvert som de går i USA, eller om jeg skal spare de opp å se de alle sammen over 1 eller 2 dager. En ting er sikkert. Blu-Ray'en kommer til å bli bestilt så fort den er tilgjengelig. En ting er å se det i 720p tv rip med AC3, en annen er å se det i 1080p med DTS-MA lyd :D

Lenke til kommentar
Soldater kan jo overføres etc. Det hadde bare vært så kult å se igjen soldater som Spears og Moose.

 

Men Spears å flesteparten fra BOB reiste aldri til østen for å sloss. Derfor er der ingen grunn til de skulle dukke opp i The Pacific.

 

Spears var med å sloss i Korea ifølge wikien hans.

 

Serien kommer forresten i 1080i på tv. Regner med noen legger ut det også.

Lenke til kommentar
60 dager til The pacific nå! De 2 siste årene har vært tunge og harde, men disse 60 dagene kommer til å bli et rent helvette. Kommer snart 2 episoder som skal handle om produksjonen bak serien. Blir kanskje litt rart å sende dette før serien, men jeg tror jeg skal se det.

Herre jemini som jeg gleder meg! :D

Kjipt at ingen av gutta fra BoB er med. De snakket jo i siste episode om at noen av dem skulle hjem å noen måtte videre til Østen.

Nei, ingen nedtur i det hele tatt. :) For min del ser jeg frem til nye og friske fjes i søsterserien. Det gjør det hele mer plausibelt, også.

 

Det sagt, så må den bikkjekalde kulda se å forsvinne fra østlandet, slik at The Pacific kan nytes i et lunt og varmt rom. Føler jeg mister kontakt med omverdenen når man sitter på en bærbar PC. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
The Pacific blir E to the Pic.

Pice...?

 

Uansett, når blir den "gud"-epoken ferdig i Supernatural? Har sett 3-4 episoder ut i sesong 4 og liker ikke det jeg ser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...