Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet, er gangske fan av hva deler av casten derfra også gjør nå. Selv Franco, Leslie Mann og Rogen, selv om de aldri var favorittene mine i serien. Er gangske stor fan av Judd Apatow som har lagd Freaks And Geeks, eller vært med å lage serien for å rette på det.

 

Det som var det beste med serien synes jeg var de 3 nerdene. Sam, Neal og Bill.

 

Sammi Levine(Neal) spilte jo i Inglourious Basterds nå, og skal gjestespille i siste sesongen av Lost blant annet.

 

Bill var faovirtten min på serien, Martin Starr burde du sjekke ut i en Arrested Development-ish serie som heter Party Down.

 

John Francis Daley(Sam) har jeg egentlig bare sett på Bones og Kitchen Confidential(en kort komiserie basert rundt en resturang).

Lenke til kommentar
Er det noen her som egentlig har sett Twilight Zone? Det er jo veldig kjent, men har ikke sett det før. Det har jo også blitt parodiert, og alt fra Star Wars til mindre kjente filmer har blitt inspirert av den.

 

Ikke akkurat lav rating heller.

 

 

Selvfølgelig. Har vel sett alt av den ny-innspillingen, men orginal serien har jeg sett lite av.

Lenke til kommentar
Vet, er gangske fan av hva deler av casten derfra også gjør nå. Selv Franco, Leslie Mann og Rogen, selv om de aldri var favorittene mine i serien. Er gangske stor fan av Judd Apatow som har lagd Freaks And Geeks, eller vært med å lage serien for å rette på det.

 

Det som var det beste med serien synes jeg var de 3 nerdene. Sam, Neal og Bill.

 

Sammi Levine(Neal) spilte jo i Inglourious Basterds nå, og skal gjestespille i siste sesongen av Lost blant annet.

 

Bill var faovirtten min på serien, Martin Starr burde du sjekke ut i en Arrested Development-ish serie som heter Party Down.

 

John Francis Daley(Sam) har jeg egentlig bare sett på Bones og Kitchen Confidential(en kort komiserie basert rundt en resturang).

 

http://blog.koldcast.tv/media/freaksandgee..._and_geeks.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...