-iL- Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Nei styrer unna Netflix og HBO GO, nettopp pga av man må forholde seg til deres interface. Kan godt betale jeg, så lenge jeg bare betaler for streamingen, ikke for dårlig GUI, og ett slett utvalg. At de ikke gir tilgang til alt, er ikek bra nok.
""" Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Amerikanske Netflix er jo et kjempetilbud med et kjempeutvalg. Max knall! Og du bytter fra norsk til amerikansk på et par minutter.
AllFather Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Netflix er greit, bruker det ikke så mye, men har noen gode serier og mange gode standup show Synes interface er greit på det jeg har brukt det på (RT,W8,iPad, Xbox og Samsung TV) "Last man Standing" er forresten er artig komedie hvis noen liker Allan
Filmvenn Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 (endret) Allan er avdunka gammel knarker. Synes aldri Home Improvment var så veldig gøy (lo kanskje her og da), eller var Last Man Standing. Kanskje ikke det verste av laugh-track sitcoms, men ikke bra nok til at jeg gidder serien for min del. Endret 14. januar 2013 av Maury
Aleks Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Amerikanske Netflix er jo et kjempetilbud med et kjempeutvalg. Max knall! Og du bytter fra norsk til amerikansk på et par minutter. Vil det være mulig å få det på ps3'en min?
InsertNumLock Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Ja, om du har en ruter som har mulighet for oppsett av VPN.
Filmvenn Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Tror det er guider på det på de fleste steder som tilbyr løsninger på det. Fikk det ihvertfall til på Xbox 360`en.
InsertNumLock Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 (endret) Hvilken leverandør bruker du Maury? @Aleks - http://lifehacker.com/5759186/five-best-vpn-service-providers Endret 14. januar 2013 av Hille
-Jørgen- Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Likte veldig godt piloten til Banshee! Håper serien blir bra utover
nybb Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Nettopp kjøpt HBO Nordic. La merke til at det er et par serier der som ikke er HBO-produsert. Det lover jo bra, men ser ikke helt vitsen i å ha én sesong av f.eks Curb Your Enthusiasm der..
iniestagram Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Ja. Den har akkurat kommet, jeg regner med de andre sesongene vil komme etterhvert. Mangler bare OZ og Deadwood nå, så begynner det å se bra ut mtp serier!
nybb Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Det kommer nok, men skjønner ikke vitsen i å forhaste utviding av utvalg når de bare spytter inn én sesong. Det glimrer fra utsiden.
FrankBjarne Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Trenger base en amerikans VPN å koble til for å laste inn filmen/serieepisoden. Etter det kan du skru av vpn tjeneren og se resten gjennom vanlig ip. Det amerikanske utvalget er mye bedre enn det norske.
cowboy bob Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 HBO nordic blir stadig vekk bedre mtp utvalg, så om det ikke var for at nettet mitt varierer litt i hvor streamingvennlig det er så hadde jeg definitivt forlenget abbonementet. Har ikke avbrutt det enda heller da, så vet ikke. Har sett to episoder av britiske Hit & Miss der nå som jeg ikke hadde hørt om før som jeg likte svært godt.
Filmvenn Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 The Killing returnerer, nå lover produsentene at den store saken skal løses innen sesongen er ferdig - Vi får nå se på det...
Thommesen Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 http://www.thedailys...tive-journalism For alle som elsker, eller elsker å hate The Newsroom (+ John Oliver selfølgelig). 1
Benbjo Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Hvordan er bored to death? Så første episode en gang, men fortsatte aldri å se. Ser det har blitt kansellert nå. Hvordan er avslutningen?
Heilage Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Jeg digget Bored to Death, men det er ikke akkurat noen avslutning på serien, om jeg ikke husker feil. 1
paolo il capitano Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Herregud så nydelig Louie er. Ser alt om igjen nå, mens man bare må vente på en ny special eller sesong 4, som dessverre blir en stund til. Anbefales til alle som er lei punchlines, publikumslatter og bare vil ha noe jævla ekte og ærlig komedie. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå