Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes i grunn Awake er minst 8/10. Revenge tenker jeg at jeg kommer til å se utover sommeren, likte i grunn piloten godt nok men episode 2 var så forbanna kjedelig. Men samtidig så hører jeg at serien ble bedre utover sesongen av flere.

 

Gleder meg litt til miniserien Political Animals. Sigourney Weaver, Carla Gugino, Ellen Burstyn, Ciaran Hinds, James Wolk, og Sebastian Stan i hovedrollene. Pluss Dylan Baker og Adrian Pasdar fra Profit/Heroes.

 

o-POLITICAL-ANIMALS-CAST-570.jpg?5

 

Traileren virker off-brand for å være USA Network, og det lover i grunn godt. Hinds sin amerikanske dialekt var herlig i traileren.

Lenke til kommentar

Er litt usikker selv, tror det i grunn er for det beste at den ble avsluttet nå. Men jeg ville allikevel sett de plukket opp noen av de smådetajlene som ble igjen. F. eks seriemorderen.

 

:p

 

http://www.youtube.com/watch?v=usyIgfY0pyw

 

Lurer på om Vegas blir bedre eller dårligere enn Magic City. Har helt glemt Magic City å se, utrolig skuffende synes jeg. Er i grunn storfan av Jeffrey Dean Morgan, men den serien misliker jeg i grunn etter de 5 første episodene fordi den kommer fram som så kjedelig for min del.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Spoilere om awake:

 

 

 

Hvordan skulle de fortsette serien etter finalen? Man fikk jo ganske tydelig svar på at den røde verden var fantasi. Han finner jo på en ny verden der alt er bra, men skulle de fortsatt serien i den, det hadde jo blitt en helt standard politiserie.

 

 

Lenke til kommentar

Spoilere om awake:

 

 

 

Hvordan skulle de fortsette serien etter finalen? Man fikk jo ganske tydelig svar på at den røde verden var fantasi. Han finner jo på en ny verden der alt er bra, men skulle de fortsatt serien i den, det hadde jo blitt en helt standard politiserie.

 

 

 

 

 

Knowing that the show isn't coming back, are you comfortable saying that, say, Dr. Evans is right and green world is real and red world isn't?

No, no, not at all. That's not our intent, and ultimately not the argument we ended up making. I think there's an equal argument to be made that red world is real. I think the two sides can totally continue to be flipped upside down and backwards. It would take a couple of episodes to work it all out, but I can assure you it was all on white boards and tested and tried, I can't say everyone would get it, but it made sense to us. We reached a place where we were comfortable that if we had come back for a second season, we would have had a new set of toys in the sandbox, but that the sandbox still existed, and the shows could have existed in a similar vein to the way that it was in season one.

 

Kilde http://www.hitfix.com/whats-alan-watching/awake-series-finale-interview-with-creator-kyle-killen

 

Basically status quo. Yess, det er bra serien er kansellert. Herlig mens det varte, og herlig at det ikke blir mer.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...